اخبار روز

فوری؛ سهامداران عدالت را بخوانند.


به گزارش مانیبان، مرحله اول پرداخت سود سرمایه مربوط به عملکرد مالی هزار و 401 شرکت در آذرماه سال گذشته و مرحله دوم واریز در 3 اسفندماه انجام شد. سود سهامی که به دلیل سوء نیت برخی شرکت ها تسویه نشده است و همین موضوع فرصتی را برای برخی سودجویان فراهم کرده است.

مهدی حاجیوند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت: سهامداران اخبار مربوط به سهام را فقط از منابع رسمی و خبرگزاری ها پیگیری کنند روی هیچ لینکی کلیک نکنید

این مسئول در ادامه بیان کرد: زمانی که تصمیم به واریز سود سهام عدالت گرفته شود، این سود به شماره شبای بانکی سهامداران ثبت نام شده در سامانه سجام واریز می شود. همچنین برای دریافت سود سرمایه نیازی به ثبت نام در هیچ سایتی نخواهد بود و واحد بورسی لحظه واریز سود فاز سوم و انحلال سهام سرمایه را اطلاع رسانی خواهد کرد.

چندی پیش ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: به محض وصول سود باقیمانده از محل سرمایه عملکرد مالی 1401 شرکت، بر اساس مصوبه شورای عالی بورس اوراق بهادار، اقدام خواهیم کرد. این سود را به مشمولان واریز می کند، اما متأسفانه در حال حاضر میزان دقیق این سود مشخص نیست.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا