اخبار روز

وام فوری خودرو 100 میلیونی / شرایط و ضامن

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا


به گزارش مانیبان، متقاضی دریافت این وام باید بالای 18 سال سن داشته باشد و بانک باید از وضعیت حقوقی آنها از جمله سابقه چک برگشتی و مشخص بودن وضعیت سربازی آنها اطمینان حاصل کند. ضمناً وام گیرنده باید مدارک خرید خودرو را به بانک ارائه کند و مانند سایر وام ها دارای چندین ضامن باشد و این ضامن ها نیز باید کارمند رسمی یک سازمان دولتی یا دارای پروانه کسب باشند. علاوه بر این، متقاضی وام خودرو باید مدارک تجاری یا مدارک قانونی مبنی بر داشتن ظرفیت لازم برای بازپرداخت مبلغ وام را به بانک ارائه کند.

وام گیرندگان باید بدانند که بانک ها سقف مشخصی برای اعطای این وام دارند و امکان دریافت تسهیلات بیشتر از این سقف وجود ندارد.

شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی خودرو از بانک سامان:

یکی یکی از بانک هایی که وام خودرو پرداخت می کند بانک سامان است. مدت بازپرداخت این وام 36 ماهه و نرخ سود آن 18 درصد است. حداکثر سقف این وام 100 میلیون تومان و پرداخت ماهیانه آن 3 میلیون و 615 هزار تومان است. به این ترتیب وام گیرنده باید در پایان مدت 131 میلیون و 205 هزار تومان به عنوان اصل و سود وام به بانک سامان پرداخت کند.

متقاضی دریافت وام خودرو از بانک سامان می تواند با ارائه سند مالکیت، بازپرداخت این وام را تضمین کند. همچنین برای دریافت این وام، متقاضی باید در بانک سامان سپرده کوتاه مدت افتتاح کند و دارای مانده حساب بین سه تا شش ماه باشد. همچنین بانک 15 درصد از مبلغ وام را مسدود می کند.

برای دریافت وام خودرو از بانک تجارت، متقاضی باید در این بانک سپرده گذاری کند و می تواند تا دو برابر مبلغ سپرده خود و تا سقف 140 میلیون تومان از این وام بهره مند شود.

استهلاک این وام 36 ماهه با سود 18 درصد انجام می شود. ضمناً متقاضی برای دریافت وام باید ضامن رسمی همراه با فیش حقوقی به بانک ارائه کند. بنابراین هر مدت وام طرح پیش پرداخت بانک تجارت پنج میلیون و 61 هزار تومان و کل مبلغ بازپرداخت این وام در پایان دوره سه ساله معادل 182 میلیون و 308 هزار تومان است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا