اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا سه شنبه 26 تیر 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از روش های سنتی و قابل اعتماد پیش بینی آینده، بررسی وقایع و تحولات پیش رو با تفسیر اشعار زیبای حافظ شیرازی است. سه شنبه 5 تیر روزی است که می توانید با استفاده از فال حافظ به پیش بینی های مهم و جالب برسید. در زیر فال امروز برای متولدین هر ماه را بررسی کرده ایم:

فروردین

شعر حافظ:

صوفی فقط به اندازه آنچه می خورد و می نوشد خوب است

بهش فکر نکن فراموشش کن

ترجمه:

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اعتدال در همه چیز لازم است. اگر از چیزی در حد اعتدال استفاده کنید، فواید آن را خواهید دید. امروز سعی کنید از افراط پرهیز کنید و تعادل را در کار خود حفظ کنید.

اردیبهشت ماه

شعر حافظ:

این نتیجه کار کان و محل برگزاری نیست

بیایید با آن روبرو شویم، دلایل جهان آنقدرها هم زیاد نیست.

ترجمه:

فال امروز به شما این نوید را می دهد که دنیا و هر آنچه متعلق به آن است گذرا و گذرا است. بهتر است به شادی های کوچک زندگی توجه کنید و از لحظه ها لذت ببرید. امروز فرصت خوبی برای استراحت و لذت بردن از زندگی است.

خرداد

شعر حافظ:

اذیت نشو و هر کاری می خواهی بکن

در شریعت ما گناه دیگری وجود ندارد

ترجمه:

طالع بینی امروز شما اهمیت بردباری و مهربانی را نشان می دهد. سعی کنید به دیگران آسیب نرسانید و سعی کنید به روش خود مهربان باشید. امروز می توانید با اعمال زیبا و عاشقانه خود دل های بسیاری را شاد کنید.

تیر

شعر حافظ:

غذا می خورد، شاخ می شود و خوشحال می شود، اما

قرآن را مانند دیگران فریب ندهید

ترجمه:

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که باید در زندگی صادق و صادق باشید. از ریاکاری بپرهیزید و به ارزش های واقعی زندگی پایبند باشید. امروز سعی کنید در همه امور با صداقت و درستکاری پیش بروید.

مرداد

شعر حافظ:

دلم به سوی صاحب دل خدا می رود

دردی که در آن راز آشکارا پنهان خواهد شد

ترجمه:

فال امروز نشان می دهد که شما احساسات قوی و عمیقی دارید که ممکن است به زودی به وجود بیایند. بهتر است با خود و دیگران صادق باشید و احساسات واقعی خود را بیان کنید. ممکن است امروز لحظات پر از هیجان و احساسی را تجربه کنید.

شهریور

شعر حافظ:

با شوق کعبه در صحرا قدم میزنی

محکومیت ها خاری در چشم مردم رنج دیده می شود

ترجمه:

طالع بینی امروز شما نوید می دهد که موانع و مشکلاتی در راه رسیدن به اهدافتان وجود خواهد داشت، اما نباید ناامید شوید. با اراده و پشتکار به راه خود ادامه دهید و از مشکلات نترسید. امروز می توانید با تلاش مداوم به موفقیت نزدیک شوید.

مهر

شعر حافظ:

گفتم حکیم این جام جهانی را کی به تو داد؟

آن روز گفت این گنبد میناکاری است

ترجمه:

فال امروز شما نشان می دهد که باید به خرد و دانش توجه کنید. با دیدی روشن و عمیق به دنیا و رویدادها نگاه کنید و از تجربیات خود و دیگران درس بگیرید. امروز می توانید با تفکر و مراقبه به نتایج مهمی برسید.

آبان

شعر حافظ:

اگر من خوبم و تو بد، برو خودت باش

درود خدا بر هر که او را کشت.

ترجمه:

فال امروز نشان می دهد که باید مراقب اعمال و رفتار خود باشید و به دیگران اهمیت ندهید. هرکس مسئول اعمال و رفتار خود است و عواقب آن را خواهد دید. سعی کنید امروز با خود و دیگران صادق و منصف باشید.

آذر

شعر حافظ:

اشتباه نکن ای گوشه نشین فطرت پاک

تا از ثبت گناه دیگران بر شما جلوگیری کنید

ترجمه:

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که نباید دیگران را قضاوت کنید. هر کس مسئول زندگی و رفتار خود است. امروز به جای انتقاد از دیگران، سعی کنید خود را ارتقا دهید و در مسیر درست قدم بردارید.

دی

شعر حافظ:

پیشخدمت ها بلند می شوند و لیوان را می نوشند

غم و اندوه روزها را دور کن

ترجمه:

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که نباید اجازه دهید غم وارد قلب شما شود. زندگی کوتاه و موقتی است، پس سعی کنید از لحظات لذت ببرید و شاد باشید. امروز فرصت خوبی است برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده و لذت بردن از لحظات زیبا.

بهمن

شعر حافظ:

روز هجران و شب فراق دوستان تمام شد

داستان غم انگیز تمام شد

ترجمه:

فال امروز شما نوید پایان مشکلات و آرامش را می دهد. اگر در گذشته با مشکلات و مشکلاتی مواجه شده اید، می توانید بر این مشکلات غلبه کنید و امروز به آرامش و شادی برسید. با دید مثبت به آینده نگاه کنید.

اسفند

شعر حافظ:

الان میخوام باهات حرف بزنم

شنیدن خبر دلم آرزوست

ترجمه:

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که نیاز به برقراری ارتباط و ابراز احساسات دارید. امروز می توانید با دوستان و عزیزان خود صحبت کنید و احساسات خود را با آنها در میان بگذارید. از این فرصت برای تقویت رابطه خود استفاده کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا