اخبار روز سینما

بیوگرافی امیرحسین رستمی/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

  • نام: امیر حسین
  • نام خانوادگی: رستمی
  • تاریخ و محل تولد: 12 بهمن 1354 در تهران
  • ملیت ایرانی
  • حرفه: بازیگر
  • زمینه فعالیت: سینما، تلویزیون و تئاتر.
  • همسر(ها): پوراندخت الستی
  • فرزند: عرشیا رستمی

زندگی شخصی امیرحسین رستمی.

امیرحسین رستمی بازیگر طناز کیشورمان 12 بهمن وی در سال 1354 در تهران و در خانواده ای کوچک به دنیا آمد. او یک خواهر بزرگتر دارد.

ازدواج امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی در سال 1378 در سن 24 سالگی با پوراندخت الستی ازدواج کرد و ثمره این زندگی پسری به نام عرشیا است. امیرحسین رستمی همسرش را فردی فداکار، آگاه، اصیل و فرهیخته می داند که تاثیر زیادی در زندگی او داشته و نقش او غیرقابل انکار است.

مهمترین اولویت او خانواده اش است و برای گذراندن وقت بیشتر با آنها به ندرت دو فیلم را همزمان کار می کند.

تصویری کمیاب و دیده نشده از امیرحسین رستمی و همسرش پوراندخت!!

علایق امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی که امروز 46 سال سن دارد بسیار جوانتر از سنش به نظر می رسد و راز جوانی او داشتن حس خوشگذرانی و شوخ طبعی در زندگی و صلح طلب بودن است زیرا شایعه و شایعه از زندگی او دور است. . آرامش در اولویت زندگی شماست.

علی دایی

امیرحسین رستمی در کنار علی دایی و امیرمهدی جوهله

این بازیگر توانمند کشورمان خیلی خوب لباس می پوشد و به لباس و ظاهرش اهمیت می دهد اما گلزار را خوش تیپ ترین بازیگر سینمای ایران می داند و معتقد است که واقعا به لباسش اهمیت می دهد و در این زمینه بسیار حرفه ای عمل می کند.

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی مدتی است با یک برند معتبر پوشاک آلمانی وارداتی به ایران و به عنوان سفیر و مشاور همکاری می کند. بازار یابی عمل می کنند.

او رابط این برند با موسسات خیریه است و از این برند خواسته است تا به عنوان وکیل مدافع کودکان کارگر، زنان یتیم و بدسرپرست و سایر موسسات خیریه همکاری کند.

امیرحسین رستمی بازیگر خوب سریال دودکش به سلامت و تغذیه خود اهمیت زیادی می دهد و هیچ غذایی نمی خورد و در طول فیلم ها و سریال های ایرانی سعی می کند از خانه غذا بیاورد یا غذای مناسب از خارج تهیه کند.

او عاشق بهار و تابستان، گرما، رنگ، گل و طبیعت است، روحیه بهاری دارد و به ورزش هایی مانند شنا و تنیس علاقه دارد و تنیس را به صورت حرفه ای دنبال می کند.

سخنان انتقادی امیرحسین رستمی در برنامه فرمول یک

چندی پیش امیرحسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه فرمول یک بود. علی ضیا در این برنامه در مورد بیماری صحبت شد. تاج پادشاهی در داخل کشور و … و همین مشکل باعث شد که برنامه بدون اطلاع مجری به طور ناگهانی متوقف شود.

پس از چند دقیقه تبلیغات و ارسال مجدد مقالات مختلف، علی ضیا او روی آنتن رفت و گفت: چون صحبت های امیر حسینی رستمی بر خلاف فضای ما بود، از او خواستیم که یک بار دیگر مهمان ما باشد.

دومین اثر امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی جوانترین عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات و مدیر یک شرکت بازرگانی است. اطرافیان امیرحسین رستمی معتقدند که او یک اعجوبه تجارت است و از حس اقتصادی خوبی برخوردار است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا