اخبار روز سینما

انیمیشن من شرور 4 در صدر باکس آفیس قرار گرفت

انیمیشن من شرور 4 ، محصول استودیو «ایلومینیشن» و «یونیورسال»، در دومین هفته اکران خود نیز با اقتدار صدرنشین جدول باکس آفیس باقی ماند.

انیمیشن Despicable Me 4 در دومین هفته اکرانش نیز با اقتدار در صدر جدول «باکس آفیس» قرار گرفت. این اثر پرفروش استودیو «ایلومینیشن» و «یونیورسال» در این هفته 44.6 میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروخت و مجموع فروش داخلی خود را به 211.1 میلیون دلار رساند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


انیمیشن من شرور 4 در صدر باکس آفیس قرار گرفت

در سطح بین‌المللی نیز من شرور 4 به روند پیروزی‌های خود ادامه داد و 88 میلیون دلار دیگر به جیب زد. مجموع فروش بین‌المللی این انیمیشن به 226.7 میلیون دلار رسید و با احتساب فروش داخلی، تاکنون بیش از 437.8 میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

جایگاه دوم جدول «باکس آفیس» این هفته به فیلم پاهای بلند تعلق گرفت. این فیلم ترسناک با بازی «نیکلاس کیج» در اولین هفته اکران خود 22.6 میلیون دلار در گیشه‌های آمریکای شمالی فروخت.

انیمیشن من شرور 4 در صدر باکس آفیس قرار گرفت

انیمیشن داخل و بیرون 2 در پنجمین هفته اکران خود همچنان در رتبه سوم جدول «باکس آفیس» قرار داشت. این اثر پیکسار و دیزنی در این هفته 20.7 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخت و مجموع فروش داخلی خود را به 572.5 میلیون دلار رساند.

در سطح بین‌المللی نیز داخل و بیرون 2 50.2 میلیون دلار دیگر فروخت و مجموع فروش بین‌المللی به 777.5 میلیون دلار رسید. با احتساب فروش داخلی و بین‌المللی، این انیمیشن تاکنون بیش از 1 میلیارد و 355.1 میلیون دلار در «باکس آفیس» جهانی فروخته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن من شرور 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Screendaily

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا