اخبار روز سینما

تریلر فیلم Anora منتشر شد

تریلر فیلم Anora ، ساخته «شان بیکر»، برنده نخل طلا، منتشر شد. این فیلم داستانی عاشقانه و پرشور بین یک روسپی و پسر یک الیگارث روسی را روایت می‌کند.

در فیلم آنورا (با بازی مایکی مدیسون)، یک رقصنده ازبک-آمریکایی توسط رئیس خود با مشتریان روسی زبان ملاقات می‌کند. یک شب، او با «وانیا» (مارک ایدلشتاین) آشنا می‌شود، پسر ثروتمند یک الیگارث روسی که برای یک هفته او را به عنوان دوست دختر خود استخدام می‌کند. به طور غیرمنتظره‌ای، این دو عاشق یکدیگر می‌شوند و فرار کرده؛ اما زمانی که والدین «وانیا» متوجه می‌شوند، عشق آنها در معرض خطر قرار می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Anora منتشر شد

آنورا در ماه مه در جشنواره فیلم کن با استقبال تماشاگران و منتقدان روبرو شد و 7.5 دقیقه تشویق ایستاده دریافت کرد. «پیتر دبروژ»، منتقد ارشد فیلم در «ورایتی»، این اثر را فیلمی پرشور در سبک برادران «سافدی» درباره دو فرهنگ (روسی و آمریکایی)، دو زبان (روسی و انگلیسی) و دو ارز (پول و جنس) توصیف کرد. در نهایت، آنورا در مراسم اختتامیه کن، نخل طلای معتبر بهترین فیلم جشنواره را از آن خود کرد.

«شان بیکر» که پیش از این فیلم‌های نارنگی، پروژه فلورید و راکت سرخ را کارگردانی کرده بود، در کنفرانس مطبوعاتی این فیلم گفت که هدف او از ساختن فیلم‌هایی درباره روسپی‌ها کمک به از بین بردن این ننگ است.

او گفت:

اگر قرار باشد یک هدف در تمام این فیلم‌ها وجود داشته باشد، می‌توانم بگویم که این هدف، روایت داستان‌های انسانی و جهانی است. امیدوارم این کار به از بین بردن ننگی که همیشه بر این شغل اعمال شده است، کمک کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Anora چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا