اخبار روز

شروع ثبت نام وام سپرده مسکن مستاجران از دهه اول تا نهم

وام مسکن برای بسیاری از مردم این راهی است برای رشد پول در آستان خود. با شروع فصل جابجایی وام مسکن توجه همگان را به خود جلب کرده است. به دلیل سود زیاد، افراد زیادی تصمیم به گرفتن وام مسکن گرفته اند. برای دانستن جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر، اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

متقاضیان وام سپرده مسکن را مطالعه کنند

22 تیرماه امسال معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش سقف وام نهضت ملی مسکن به 800 میلیون تومان خبر داد. این تاسیس در اردیبهشت ماه در ماه 1402 نیز افزایشی رخ داد و این بار سقف آن 550 میلیون تومان تعیین شد. لازم به ذکر است افزایش سقف تسهیلات به منظور کاهش درآمد متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وام مسکن

مهدیار اسماعیلی، مدیرعامل صندوق ملی مسکن در این خصوص اظهار کرد: تعداد متقاضیان گروه های خودیاری با توجه به پرداخت وام قرض الحسنه از سوی دولت بین 100 تا 150 میلیون تومان خواهد بود.

اگرچه ممکن است میزان اقساط وام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان کاهش یابد، اما از سوی دیگر، میزان اقساط ماهانه گروه های خودیاری نیز افزایش می یابد. با افزایش سقف وام نهضت ملی مسکن، اقساط برای پرداخت اقساط وام نهضت ملی مسکن تقریباً 30 درصد افزایش می یابد. در این صورت سود وام نهضت ملی مسکن پس از 20 سال به 2 میلیارد و 163 میلیون و 158 هزار تومان می رسد و در نهایت با گذشت 240 ماه از شروع پرداخت اقساط، دو میلیارد و 963 میلیون و 158 هزار تومان به صندوق بازگردانده می شود. بانک این باعث می شود بسیاری از آنها نتوانند اقساط 12 میلیون تومانی/صد را به صورت آنلاین پرداخت کنند

سامانه ثبت وام و سپرده مسکن tem.mrud.ir

برای ثبت نام وام سپرده مسکن 1403 می توانید از طریق سامانه ثبت نام وام سپرده مسکن 1403 یا لینک صفحه وام مستاجر به نشانی tem.mrud.ir قسمت ثبت نام تسهیلات کمک سپرده اقدام کنید. از جمله شرایط این وام سپرده می توان به متاهل بودن یا سرپرست خانواده بودن متقاضی اشاره کرد. مدارک لازم برای دریافت این وام شامل کارت کارمندی و قرارداد اجاره می باشد.

معرفی سامانه ثبت سپرده وام مسکن tem.mrud.ir

سامانه ثبت وام سپرده مسکن 1403 به آدرس اینترنتی tem.mrud.ir به منظور ارائه خدمات مربوط به ثبت نام و دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، پیگیری درخواست های ثبت نام و اخبار و اطلاعیه های مرتبط توسط وزارت راه و شهرسازی توسعه و راه اندازی شد. این قسمت به معرفی سامانه ثبت نام در سایت tem.mrud.ir می پردازد.

ثبت نام وام اجاره مسکن 1403 از طریق سامانه ثبت نام در سایت tem.mrud.ir انجام می شود. مستاجران برای ثبت نام در سامانه ثبت نام خود و اخذ وام اجاره مسکن باید شرایط لازم را داشته باشند مانند ثبت نام در سامانه ثبت نام مسکن یکم. در صورتی که متاهل یا سرپرست خانوار باشند، اجاره نامه آنها از جمله رسمی یا ثبت شده در سامانه ثبت معاملات و املاک کشور بوده و تاریخ انعقاد قرارداد اجاره آنها تا پایان ثبت آن می باشد.

متقاضیانی که ودیعه مسکن دریافت می کنند می توانند در مهلت ثبت نام از طریق لینک سایت وام اجاره مسکن نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در پایان این قسمت نیز لازم به ذکر است که سایت tem.mrud.ir مختص ثبت وام و سپرده مسکن نیست، اما امکان ثبت نام نهضت ملی مسکن و رسیدگی به امور مربوطه در این سایت وجود دارد. .

افرادی که قصد دریافت وام ودیعه مسکن مستاجر را دارند می توانند از طریق سامانه tem.mrud.ir نسبت به تنظیم ودیعه مسکن برای مستاجر اقدام کنند. برای راهنمایی بیشتر در زمینه ثبت وام مسکن مستاجر و سپرده تضمینی به لینک زیر مراجعه کنید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا