اخبار روز سینما

گزارش تصویری از غم و اندوه مرزبانان آستارای در تاسوعای حسینی

مردم مرزنشین آستارا در روز تاسوعای حسینی با برپایی دسته های سینه زنی و زنجیر زنی عشق خود را به حضرت امام حسین (ع) و برادرش باویش نشان دادند. عزاداران اباعبدالله به عشق امام حسین علیه السلام در گرمای بیش از حد آستارا در قالب دسته های آزادگی حسینی به فریاد پرداختند و عده ای […]

مرزنشینان آستارا در روز تاسوعای حسینی با برپایی دسته های سینه زنی و زنجیر زنی عشق خود را به حضرت امام حسین (ع) و برادرش باویش نشان دادند.

عزاداران اباعبدالله به عشق امام حسین (علیه السلام) در گرمای شدید آستارا در قالب دسته های آزاده حسینی و عده ای با پای برهنه و دل های اندوهگین آمدند و برخی نیز آمدند. با داس زمزمه های حسین حسین (علیه السلام) در هوای آستارا کربلا را ساخت.

مراسم تاسوعای حسینی در مرکز آستارا مقابل مصلی این شهر برگزار می شود و دسته های عزاداری مساجد این شهر در این مکان حضور یافته و ارادت خود را به شهدای کربلا نشان می دهند.

در سالهای اخیر تعداد زیادی از عزاداران و شیعیان جمهوری آذربایجان نسبت به مظلومیت شهدای کربلا در بین مساجد شهرستان آستارا ابراز احساسات می کردند.

عکاس: یوسف هدایتی

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا