اخبار روز

ترس نتانیاهو از تکرار سناریوی ترامپ علیه او: مدام تهدید می شوم

به گزارش بازتاب آنلاین از ایسنا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی خبری گفت که طی روزهای اخیر پیام های تهدید آمیز مستمری به او و اعضای خانواده اش و همچنین مقامات کابینه اش دریافت می شود.

به گزارش روسیا الیوم، وی افزود که می ترسد حادثه ای مانند تیراندازی به دونالد ترامپ علیه خودش یا یکی توسط مقامات کابینه اش.

بنیامین نتانیاهو در پاسخ به سوال شبکه 14 رژیم صهیونیستی در مورد احتمال وقوع حادثه ای مانند تیراندازی به دونالد ترامپ، پاسخ داد: اصلا بعید نیست. تحریک به خشونت و قتل مقامات، وزرا و اعضای خانواده آنها گسترده است. این تهدیدها نه فقط روزانه، بلکه هر ساعت رخ می دهند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: می ترسم در اینجا حادثه ای مشابه تیراندازی به ترامپ رخ دهد.

وی در ادامه افزود: این تهدیدها نه تنها علیه من بلکه علیه اعضای خانواده ام نیز هست. شما یک موضوع را در رسانه ها مطرح می کنید، سپس حماس می آید و می گوید: «ما می دانیم کجا هستید، شما را می کشیم».

ترامپ در انتخابات 5 نوامبر (15 نوامبر) انتخاب خواهد شد. آبان) برای رقابت با جو بایدن، نامزد دموکرات ها.

اما پس از عملکرد ضعیف بایدن در اولین مناظره با ترامپ، برخی از دموکرات ها تلاش می کنند رئیس جمهور آمریکا را از رقابت با رقیب خود منصرف کنند، اما بایدن بر ادامه رقابت اصرار دارد.

اعلام رسمی نامزدی ترامپ در حالی منتشر شد که او از یک سوءقصد جان سالم به در برد و در جریان یک تظاهرات انتخاباتی در پنسیلوانیا در تیراندازی از ناحیه گوش مجروح شد.

خانواده های اسرای صهیونیست تقریباً هر روز برای آزادی اسرا تظاهرات می کنند. آنها با سیاست های نتانیاهو و کابینه او در مورد جنگ غزه و نحوه آزادی زندانیان مخالفند. خانواده های اسرای صهیونیست تاکید می کنند که نتانیاهو عمدا از توافق تبادل اسرا جلوگیری می کند و اسرای صهیونیست در غزه در اسارت کشته می شوند.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا