اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا چهارشنبه 27 تیر 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین در این مطلب به بررسی فال حافظ در روز چهارشنبه 77 می پردازیم. تیر ما با توجه به ماه تولد شما پرداخت می کنیم. حافظ، شاعر بزرگ ایران زمین، همواره با اشعار متفکرانه و عمیق خود ما را الهام بخشیده و راهنمائی کرده است. با خواندن این فال و شعر برای هر ماه می توانید پیام ها و نظرات مهم در مورد روز آینده را دریافت کنید.

فروردین

شعر:

امید است به همت حافظ افتتاح شود

بله من خودم را حقیر می بینم

ترجمه:

امروز روزی است که باید با تلاش خود به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید. این بیت حافظ نشان می دهد که با امید و تلاش می توان بر نظرات منفی دیگران غلبه کرد و اعتماد به نفس به دست آورد. از اعتماد به نفس خود استفاده کنید و به اهداف خود پایبند باشید.

اردیبهشت ماه

شعر:

درخت دوستی بکار که کام دلت را پر کند

نهال خصومت را از بین ببرید که رنج های بی شماری را به بار خواهد آورد

ترجمه:

این بیت حافظ نشان می دهد که امروز روزی است که باید به دوستی ها و روابط خود توجه کنید. با کاشتن بذر دوستی و از بین بردن دشمنی ها می توانید به آرامش و آرامش درونی دست یابید. این روز فرصت خوبی برای تقویت روابط عاطفی و اجتماعی است.

خرداد

شعر:

همه کسانی که در این دایره نیستند زندگی می کنند تا دوست داشته باشند

برای او نمیری، برای فتوای من دعا کن

ترجمه:

حافظ در این بیت به اهمیت عشق و نشاط می پردازد. امروز روزی است که باید با عشق و علاقه زندگی کنید و به دنبال تجربیات جدید و شگفت انگیز باشید. شما می توانید با قلبی باز و دوست داشتنی به خوشبختی و شادی برسید.

تیر

شعر:

سحر مرا از اندوه نجات دادند

و در تاریکی شب به من جان دادند

ترجمه:

این بیت حافظ به نجات و رهایی از گرفتاری ها اشاره دارد. امروز روزی است که می توانید غم و اندوه و مشکلات خود را رها کنید و به نور و امید برسید. با امید و ایمان به آینده به سوی موفقیت و آرامش حرکت کنید.

مرداد

شعر:

زاهد باشید و از رنج‌دیدگان انتقاد نکنید

روز اول جز این هدیه به ما ندادند.

ترجمه:

این بیت حافظ به رهایی از محدودیت های مذهبی و اجتماعی اشاره دارد. امروز روزی است که باید به خود اجازه دهید آزادانه زندگی کنید و از قضاوت دیگران نترسید. شادی و آرامش را با پذیرش خود و زندگی به روشی که دوست دارید بیابید.

شهریور

شعر:

ای سبِه، عطری از زمین بیاور دوست من

هنوز امیدی در دل سوخته ما هست

ترجمه:

این بیت حافظ به امید و انتظار در عشق اشاره دارد. امروز روزی است که باید به عشق و امید خود وفادار بمانید و از هر فرصتی برای تقویت روابط عاطفی خود استفاده کنید. با قلبی پر از امید به دنبال عشق و دوستی باشید.

مهر

شعر:

حافظ صبر کن روز و شب سخت است

در نهایت به جوانه های چشایی خود خواهید رسید

ترجمه:

این بیت حافظ بیانگر صبر و بردباری در برابر مشکلات است. امروز روزی است که باید صبور باشید، به دنبال اهداف خود باشید و از مشکلات نترسید. شما می توانید با پشتکار و اراده به موفقیت های بزرگ برسید.

آبان

شعر:

عصایی که از کنترل خارج می شود در سر من است

کاری می کنم که ناراحتم کند

ترجمه:

این بیت حافظ به اراده و تلاش برای تغییر اوضاع اشاره دارد. امروز روزی است که باید با اراده و تصمیم قوی به دنبال تغییرات مثبت در زندگی خود باشید. با اقدام به موقع و تصمیم گیری صحیح می توانید از غم و اندوه و مشکلات خلاص شوید.

آذر

شعر:

صبح که بیدار میشی زلف یار سفید

در خضرام هنوز امیدی به بوی عطر است

ترجمه:

این بیت حافظ به امید و خوش بینی در برابر مشکلات اشاره دارد. امروز روزی است که باید با امید و خوش بینی به زندگی نگاه کنید و از هر فرصتی برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید. با ذهن باز و امید می توانید به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

دی

شعر:

برای پیر میکده توضیح دادم که راه رستگاری چیست

او یک جام خواست و گفت که پوشیدن آن اشتباه است

ترجمه:

این بیت حافظ به اهمیت پذیرش و گذشت عیب اشاره می کند. امروز روزی است که باید با دلسوزی و مهربانی به دیگران نگاه کرد و از عیب جویی اجتناب کرد. شما می توانید روابط خود را بهبود بخشید و از طریق بخشش و مهربانی به آرامش برسید.

بهمن

شعر:

بنده در بهار می آید و پولی ندارد

تصور کنید که خون قلب ما در حال جوشیدن است

ترجمه:

در این بیت حافظ به اهمیت استفاده از زمان و فرصت اشاره شده است. امروز روزی است که باید از هر لحظه لذت ببرید و به دنبال فرصت های جدید باشید. شما می توانید با استفاده بهینه از زمان خود به موفقیت های بزرگی دست یابید.

اسفند

شعر:

گریه کردم و دلم برای کوی میکده سوخت

چون از نتیجه ام خجالت می کشم

ترجمه:

این بیت حافظ به فروتنی اشاره دارد. امروز روزی است که باید با تواضع به دنبال اهداف خود باشید و از تکبر بپرهیزید. با فروتنی و صداقت می توانید به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنید و احترام دیگران را به دست آورید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا