اخبار روز سینما جهان

آغاز ارسال آثار برای جوایز اسکار ۲۰۲۵

ارسال‌های وب‌سایت آکادمی اکنون برای ارسال در دسته‌های کلی از جمله بهترین فیلم، انیمیشن بلند، انیمیشن کوتاه، مستند، مستند کوتاه، فیلم بین‌المللی (غیر انگلیسی)، فیلم کوتاه، موسیقی متن اصلی و موسیقی متن اصلی باز است. است.

به گزارش ایسنا، آثار با توجه به شعبه ارسالی و تاریخ احراز شرایط آن در تاریخ های مختلف بین 24 مرداد تا 23 آبان قابل ارسال هستند. (شاخه های عمومی، انیمیشن های بلند، مستند و انواع فیلم های کوتاه دارای دو تاریخ مختلف ارسال هستند. یکی برای پذیرش هایی که قبل از 1 ژوئیه واجد شرایط هستند و دیگری برای ورودی هایی که در یا بعد از آن تاریخ واجد شرایط هستند).

نود و هفتمین دوره جوایز اسکار یکشنبه، 2 مارس 2025 (11 اسفند) در سالن دالبی هالیوود برگزار می شود. پرفروش ترین فیلم گیشه تابستانی، انیمیشن «Inside Out 2»، فیلم های برگزیده جشنواره کن شامل «آنورا»، «امیلیا پرز» و «ساخت» از مهم ترین آثاری هستند که شانس دارند. برای درخشش در اسکار آینده

در اسکار 2024 که در مارس گذشته برگزار شد، «اپنهایمر» به عنوان بهترین فیلم و شش جایزه دیگر از جمله بهترین کارگردانی (کریستوفر نولان)، بهترین بازیگر مرد (سلین مورفی) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (رابرت داونی) انتخاب شد. جونیور) جایزه بهترین بازیگر زن به «اما استون» برای بازی در فیلم «بیچارگان» و «داوین جوی راندولف» برای فیلم «بازماندگان» نامزد اسکار نقش مکمل زن شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا