اخبار خودرو

قیمت نهایی در مبادی ورودی هوندا سیتی مشخص شد

قیمت نهایی در مبادی ورودی هوندا سیتی مشخص شد

طبق اعلام آذریوارسال، قیمت نقطه ورود نهایی هوندا سیتی هم اکنون مشخص شده است و این سدان ژاپنی به زودی با این قیمت وارد بازار می شود.

شهر هوندا یکی یکی از محصولات وارداتی و جدید بازار است که شرکت آذرواردسال به ایران می آورد. این شرکت علاوه بر سیتی، صلیب CR-V و ZR-V در سیستم جانبازان و کراس اوورها HR-V در سیستم واردات می فروشد. طبق اعلام این شرکت، قیمت نهایی در ورودی هوندا سیتی برای مشتریان سیستم یکپارچه، 1928 میلیون تومان خواهد بود.

جدول قیمت نهایی هوندا سیتی

نام ماشین قیمت علی الحساب (تومان) قیمت نهایی در مبادی ورودی (تومان)
شهر هوندا 1,700,000,000 1,928,000,000

فیلم معرفی و مشخصات فنی هوندا سیتی.

قلب تپنده هوندا سیتی یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که می تواند 121 را افزایش دهد. رزومه قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور از طریق گیربکس اتوماتیک تولید می شود. گیربکس متغیر پیوسته (CVT) انتقال به چرخ های جلو سیستم تعلیق به کار رفته در جلوی این نوع خودروها. مک فرسون و در قسمت عقب این خودرو از سیستم تعلیق پرتو پیچشی استفاده شده است. اگرچه این سیستم تعلیق چندان مدرن نیست، اما عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

قیمت نهایی هوندا سیتی مشخص شد
قیمت نهایی در مبادی ورودی هوندا سیتی مشخص شد

آذرواردسال وارداتی هوندا سیتی دارای ویژگی های زیر است: شش کیسه هوا 10 امتیاز کنترل پایداریسیستم کنترل استارت در سربالایی، سیستم کنترل فشار باد لاستیک، کروز کنترل، فرمان برقی، تعویض دنده، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، دوربین عقب، سیستم تهویه خودکار، صفحه نمایش 8 اینچی چند رسانه ای، اندروید اتو و اپل کارپلی، سنسور نور، چراغ های LED، رینگ آلومینیومی و غیره.

قیمت نهایی هوندا سیتی مشخص شد
قیمت نهایی در مبادی ورودی هوندا سیتی مشخص شد

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا