اخبار روز

معمای قتل راننده تاکسی اینترنتی فاش شد. عشق ممنوع مقصر است

جوانی که به راننده تاکسی اینترنتی شلیک کرده بود دستگیر شد.

به گزارش تسنیم، صبح یکشنبه 27 تیرماه عابران با جسد جوانی که در خیابان کوروش غربی در منطقه جنت آباد شمالی از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته بود، برخورد کردند.

بلافاصله پس از گزارش این موضوع به مرکز تماس فوریت های پلیسی 110، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی دهم به همراه قاضی موسی رضازاده پاسخ دادند. بازپرس ویژه قتل از شعبه 11 دادسرای جنایی در محل حاضر شد و تحقیقات را آغاز کرد.

در تحقیقات اولیه مشخص شد مرد جوان از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و بلافاصله جان خود را از دست داده است. یک کیسه پزشکی حاوی لوازم پزشکی نیز در کنار جسد کشف شد که باعث شد تیم تحقیق در مورد بازی نادرست احتمالاً توسط یک فرد آشنا به مسائل پزشکی مشکوک شود.

بر اساس تحلیل های گسترده اطلاعاتی، همسر مقتول که به عنوان پرستار در منزل مشغول به کار بود، مظنون اصلی بازجویی در این پرونده بود.

زن جوان ابتدا اطلاعات ضد و نقیضی از زمان و مکان حضور خود در شب جنایت می داد، اما اقدامات فنی و اطلاعاتی نشان می داد در زمان قتل در مجاورت خیابان کروش غربی بوده و موافق نبوده است. شوهرش که زودتر از راننده تاکسی اینترنتی کار می کرد.

تیم جنایی با توجه به این تناقض و شواهد موجود به همسر مقتول به عنوان مظنون اصلی قتل مشکوک شدند و با دستور بازپرس جنایی وی دستگیر شد.

با انجام تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان پلیس آگاهی دهم مأمور شدند تا با انجام اقدامات فنی و کنترل دوربین های مدار بسته اطراف محل، تحقیقات خود را در این خصوص ادامه دهند.

دستگیری جنایتکار

تیم تحقیقاتی با استفاده از روش های نوین کشف جرم و روش های علمی دریافتند که مرد جوانی در پارک به مقتول شلیک کرده و او در گذشته با زن جوان رابطه پنهانی داشته است که همسر مقتول در بازجویی ها اظهارات ضد و نقیض را تایید کرد.

در ادامه با اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جنایت به همدان رفته و قصد دارد شبانه به یکی از روستاهای ملایر رفته و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کند. یک قبضه کلت کمری که در این قتل استفاده شده بود نیز از خودروی عامل جنایت کشف شد.

به گزارش تسنیم، به دستور قاضی موسی رضازاده؛ بازپرس ویژه قتل بازپرس دادسرای امور جنایی، متهم پرونده برای روشن شدن ابعاد پنهان پرونده به اداره دهم آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا