اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «سونگ جونگ کی»

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، سونگ جونگ کی بازیگر 38 ساله کره ای است که در سال 2010 با بازی در سریال رسوایی سونگ کیونکوان به شهرت رسید. از آن زمان، او در برخی از موفق ترین درام های کره ای، از جمله “نسل خورشید” و “وینچنزو” بازی کرده است.

به گزارش فرادید؛ از سال 2012، مجله فوربس نام سونگ جونگ کی را شش بار در فهرست 40 سلبریتی برتر کره قرار داده است. در اینجا لیستی از بهترین سریال های کره ای با حضور این بازیگر درجه یک و تحسین شده را مشاهده می کنید.

1. نوادگان خورشید

سونگ جونگ کی پس از پایان خدمت سربازی با سریال «نسل خورشید» که به یک پدیده جهانی تبدیل شد به دنیای بازیگری بازگشت. این ملودرام اکشن و عاشقانه حول دو داستان احساسی جذاب می چرخد: یکی بین یک کاپیتان خوش لباس تیم آلفای ارتش کره جنوبی (با بازی سونگ جونگ کی) و یک جراح قفسه سینه و دیگری بین یک گروهبان ارشد و یک پزشک ارتش. این داستان در میانه یک جنگ در کشور خیالی اوروک اتفاق می افتد.

2. وینچنزو

سونگ جونگ کی با دگرگونی جذاب و شرورانه اش در “وینچنزو” همه را شگفت زده کرد. این سریال کمدی جنایی سیاه داستان یک وکیل کره ای (با بازی جونگ کی) را روایت می کند که توسط یک خانواده مافیایی ایتالیایی بزرگ شده و مشاور آنها است. پس از اینکه همه چیز در یک خانواده مافیایی از هم می پاشد، وینچنزو به کره می گریزد، جایی که با یک وکیل عجیب و غریب دیگر (با بازی جئون یئو بین) برای مبارزه با یک گروه مافیایی متحد می شود.

3. در خانواده ای ثروتمند دوباره متولد شد

ظاهرا سونگ جونگ کی همیشه در درام های انتقام جویانه ایفای نقش می کند. «تولد دوباره در خانواده ای ثروتمند» شاهد دیگری بر این موضوع است. سریال فانتزی انتقام درباره یک کارمند وفادار اما ترسو (با بازی جونگ کی) است که برای شرکت بزرگ خانوادگی Sunyang کار می کند. او در نتیجه توطئه ای کشته شد یکی یکی از اعضای خانواده سون یانگ کشته می شود. اما او دوباره در سال 1978 به طرز مرموزی از خواب بیدار می شود و این بار در قالب نوه کوچک خانواده سون یانگ! حالا او به دنبال انتقام است و برای اینکه بفهمد چه کسی او را کشته است، به پدربزرگ جدیدش، رئیس خانواده نزدیک می شود و قصد دارد کل شرکت را در اختیار بگیرد.

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان

4. رسوایی Sungkyunkwan

بازی درخشان سونگ جونگ کی در سریال تلویزیونی “رسوایی سونگ کیونکوان” در سال 2010 آغازی بر شهرت و محبوبیت فوق العاده او بود. جونگ کی در این سریال نقش یک دانش آموز ارشد حیله گر و حیله گر را بازی می کند. این سریال کمدی-عاشقانه-تاریخی داستان دختر جوانی را دنبال می کند که برای ورود به دانشگاهی نخبه به نام سونگ کیونکوان، خود را شبیه برادرش می کند. اما در آنجا با سه نجیب زاده جوان و بدنام (که یکی از جمله آنها سونگ جونگ کی است.

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان

5. تواریخ آرتدال
Arsdaline این سریال به عنوان اولین درام باستانی فانتزی کره ای شناخته می شود و داستان آن در عصر برنز در سرزمین افسانه ای آرس روایت می شود. قبایل ضعیف بومی توسط قبایل قدرتمند و ستمگر مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و این وظیفه یک فرد عادی شجاع (با بازی باسونگ جونگ کی) است که برای مردم و زنی که دوستش دارد (که همچنین یک جنگجوی سرسخت است) بجنگد.

6. مرد بی گناه

این ملودرام عاشقانه تاریک داستان یک کارآموز پزشکی خوش قلب (با بازی سونگ جونگ کی) را دنبال می کند که نامزد خود را مقصر تصادف می داند. با این حال، نامزد او به او خیانت می کند و با یک مدیر عامل ثروتمند رابطه برقرار می کند. این اتفاق زندگی و شخصیت او را تغییر می دهد. چند سال بعد او با دختر یک خانواده ثروتمند آشنا می شود که از قضا با نامزد سابقش نسبت فامیلی دارد. مرد تحقیر شده اکنون فقط به یک نقشه کامل انتقام فکر می کند.

بهترین سریال کره ای با اجرای درخشان

۲۲۰

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا