اخبار روز سینما

تریلر فیلم The Deliverance منتشر شد + تاریخ اکران

اخیراً تریلر فیلم The Deliverance (رهایی)، محصول نتفلیکس (Netflix) به کارگردانی لی دنیلز به انتشار رسید و همچنین تاریخ اکران آن نیز مشخص شد.

کارگردان نامزد اسکار، «لی دنیلز»، برای فیلم جدید «نتفلیکس» به نام رهایی با «آندرا دی»، ستاره فیلم ایالات متحده علیه بیلی هالی، دوباره همکاری کرده است. فیلمنامه این اثر توسط «دیوید کاگشال» و «الیجا بینام» نوشته شده و درباره یک مادر مجرد (آندرا دی) است که در خانه جدید خود با اتفاقات عجیب و غریب روبرو می‌شود. این فیلم به عنوان یک نگاه متفاوت به تاریکی، تسخیر و یافتن قدرت برتر توصیف شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم The Deliverance

خلاصه رسمی فیلم: «ابونی جکسون»، یک مادر مجرد در حال مبارزه با مشکلات شخصی خود، برای شروع دوباره زندگی، خانواده‌اش را به خانه جدیدی منتقل می‌کند. زمانی که اتفاقات عجیب و غریب داخل خانه، شک و تردید خدمات حمایت از کودک را برمی‌انگیزد و تهدید می‌کند که خانواده را از هم بپاشد، «ابونی» به زودی خود را درگیر نبردی برای زندگی خود و روح فرزندانش می‌بیند.

تریلر The Deliverance را مشاهده کنید:

فیلم رهایی اولین اثر بلند «دنیلز» پس از ایالات متحده علیه بیلی هالی در سال 2021 و خدمتکار در سال 2013 است. از دیگر آثار «دنیلز» می‌توان به فیلم نامزد بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اسکار گران‌قیمت: بر اساس رمان فشار نوشته یاقوت و به‌عنوان خالق، تهیه‌کننده اجرایی، کارگردان و نویسنده سریال امپراتوری اشاره کرد.

همانطور که در سال 2021 فاش شد، «هیو جکمن» نیز «دنیلز» را برای کارگردانی فیلم لوگان در سال 2013 برای «فاکس» انتخاب کرد. «دنیلز» این دیدار را بدترین جلسه زندگی‌ام با استودیو توصیف کرد.

فیلم The Deliverance در تاریخ 16 آگوست 2024 (26 مرداد 1403) در سینماهای منتخب و در تاریخ 30 آگوست 2024 (9 شهریور 1403) در «نتفلیکس» اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Deliverance چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا