اخبار روز سینما جهان

رضا ایرانمنش از عمل جراحی خود گفت/ همچنان عاشق بازیگری‌ام

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین: رضا ایرانمنش که چندی پیش از بیمارستان مرخص شده بود در گفتگو با خبرنگار وضعیت جسمانی خود گفت. مهر وی گفت: در حال حاضر روی ویلچر یا با واکر راه می روم و باید یک ماه را در دوران نقاهت بگذرانم. به هر حال رفتن به جایی برایم سخت است اما به لطف خدا بهترم.

مهرنوشت: وی درباره علت بستری شدنش در بیمارستان گفت: به دلیل حضور در جنگ تحمیلی در این سال ها 6 گلوله و 32 ترکش در بدنم بود و سه بار تحت شیمی درمانی قرار گرفتم که به تدریج تعدادی از این ترکش ها خارج شد. و گلوله در بیمارستان پارسال 3 گلوله و یک ترکش باقی مانده بود که باعث آسیب به استخوان لگن شد. پس از عمل جراحی برای برداشتن آنها، در سال گذشته به دلیل عوارض مختلف، لگنم آسیب دید که مجبور به عمل مجدد شدم.

ایرانمنش افزود: این آسیب ها شرایط من را حساس کرد و خطر بیهوشی را افزایش داد. بخشی از این خطر به دلیل تعداد کماها و جراحی های متعددی بود که قبلا انجام داده بودم و پزشکان می ترسیدند که بدن عفونت کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به این شرایط گفت: مردم همیشه به من لطف دارند، هر بار که در بیمارستان بستری می شوم به بیمارستان مراجعه می کنند و این بار هم لطف کردند. دکتر درخواست کرد مراقبت شود تا کسی برای ویزیت نیاید و فقط 2 نفر در شیفت های محدود از صبح تا شب و از شب تا صبح حضور داشتند که همسر و پسرم و بابک نوری بودند و من اعضای زیادی دارم. خانواده ام و همچنین بابک نوری که از دقت شما در این مدت متشکرم. سعی می کردند خیلی نزدیک نشوند یا تمام مراقبت ها انجام شود تا مثلا سرماخوردگی قبل از عمل رخ ندهد.

وی افزود: در این بین دوستان و همکاران عزیز ما بلافاصله متوجه ماجرا شدند و خواستند برای ویزیت بیایند اما پزشکان با توجه به شرایط ویزیت این محدودیت را ایجاد کردند و حتی اعلام نشد در کدام بیمارستان هستم.

ایرانمنش در خصوص اینکه آیا بعد از استراحت به پروژه های بازیگری بازخواهد گشت، گفت: مشاور یک تئاتر در حوزه دفاع مقدس هستم و قرار است در مورد متن نمایشنامه مشاوره بدهم. برخی از دوستان هم در مورد بازیگری صحبت کرده اند، من همچنان عاشق بازیگری هستم، اما نقش ها باید به گونه ای باشد که بتوانم با توجه به شرایط جسمانی ام آنها را بازی کنم. من شرایط را به دوستانم گفته ام و منتظرم ببینم چه می شود.

اشاره به بازیگری در یکی وی در دو سال اخیر گفت: در دو سال اخیر در 7 اثر بازی کردم و فقط عشق به کار مرا مجبور به بازی در این آثار کرد و شاید متن را دوست نداشتم.

این بازیگر در پایان با اشاره به شرایطی که در بیمارستان پشت سر گذاشت گفت: از زحمات دکتر نیک پور و دکتر امامی و همه پرسنل و رئیس بیمارستان بقیه الله به ویژه از همه افرادی که بوده اند تشکر می کنم. در این مدت در فضای مجازی و پیغام رسمی دادند یا دعا کردند ممنون. من همیشه گفته ام که این ترکش ها با دعای مردم برداشته شد و از آنها ممنونم.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا