اخبار روز سینما

آمازون وظیفه ساخت سریال محمد علی کلی را بر عهده گرفت

چندی پیش اعلام شد که آمازون وظیفه ساخت سریال محمد علی کلی با نام The Greatest را بر عهده گرفته است و می‌خواهد این اثر را تولید کند.

محمدعلی کلی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بوکسورهای تاریخ شناخته می‌شود و سریال The Greatest زندگی این ورزشکار افسانه‌ای را به تصویر می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


آمازون وظیفه ساخت سریال محمد علی کلی را بر عهده گرفت

پیروزی‌ها و شکست‌های «محمدعلی»؛ او را به یک افسانه تبدیل کرده است و تمامی این موارد به خوبی مستند شده‌اند. هرچند که همه او را به عنوان یک ورزشکار و بوکسور به یاد دارند، اما سریال The Greatest به جنبه‌های دیگر زندگی او به عنوان یک مرد، شوهر، پدر، برادر و فرزند می‌پردازد.

«بن واتکینز» سازنده‌ی این سریال و همچنین تهیه‌کننده‌ی اجرایی و شورانر آن نیز خواهد بود. «جالن بِست» که در سریال All American: Homecoming نقش‌آفرینی کرده، در نقش «محمدعلی» ظاهر خواهد شد. این اولین نقش اصلی او در یک سریال مطرح خواهد بود و همچنین استودیو‌های Amazon MGM، Outlier Society، و Watkins’ Blue Monday از دیگر تهیه‌کنندگان این سریال هستند.

سریال محمد علی کلی

«مایکل بی. جردن»، «الیزبات راپوسو»، «کوری سالتر»، «مارک روزن»، «متیو گراس»، «میشل آنتونی»، «بوید مویر» و «دیوید بکهام» نیز به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این پروژه مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک سریال بر اساس زندگینامه «محمدعلی کلی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا