اخبار روز

سورپرایز بانک تجارت برای متقاضیان وام

وام | بانک تجارت وام بدون وثیقه تا سقف 100 میلیون تومان با نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت حداکثر 48 ماهه را به متقاضیان واجد شرایط ارائه می دهد.

حقوق بگیران بانک تجارت که دارای حساب سپرده قرض الحسنه نزد این بانک هستند می توانند بدون نیاز به ضامن وام به صورت کارت اعتباری دریافت کنند. پرداخت این وام بر اساس میزان اعتبار مشتریان بوده و متقاضیان باید دارای اعتبار الف، ب یا ج از بانک مرکزی باشند.

محدودیت در میزان و شرایط بازپرداخت وام بدون ضامن بانک تجارت

حداکثر مبلغ این وام بر اساس میزان اعتبار متقاضی نزد بانک مرکزی 50 یا 100 میلیون تومان و حداکثر مدت بازپرداخت وام 50 یا 100 میلیون تومانی به ترتیب 36 و 48 ماه است. نرخ سود این وام 23 درصد است.

اگر وام 100 میلیون تومانی با بازپرداخت 48 ماهه وام دریافت کند باید ماهانه سه میلیون و 205 تومان بازپرداخت کند و در پایان دوره بازپرداخت باید 153 میلیون و 847 هزار تومان به بانک پرداخت کند.

ضمناً هزینه اضافی این وام با احتساب هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالانه یک میلیون و 100 هزار تومان می باشد.

شرایط اخذ وام سهام عدالت 1403 اعلام شد + جزئیات مهم

شرایط اخذ وام سهام عدالت 1403 اعلام شد + جزئیات مهم

شرایط اخذ وام سهام عدالت 1403 اعلام شد.

پارمیس

به گزارش اختازآنلاین به نقل از زنهار، پس از ماه ها فراز و نشیب، طرح کارت اعتباری صاحبان سهام با تصمیم شورای عالی بورس و بانک مرکزی در دستور کار قرار گرفت و مشمولان آن می توانند. با استفاده از این کارت می توانید تا 60 درصد از ارزش سهام خود را دریافت کنید. هدف از ارائه این تسهیلات با توجه به شرایط بورس، ایجاد انگیزه برای برگزاری این هلدینگ ها و کاهش فشار فروش در بازار است.

برای اخذ این تخفیف که به صورت کارت اعتباری به متقاضی پرداخت می شود، باید هویت فرد از طریق سامانه سجام احراز هویت شود که می تواند به صورت حضوری یا حضوری انجام شود.

سپس با ورود به اپلیکیشن EVA (سامانه ویژه بانک ملی) و ثبت اطلاعات خود، مراحل لازم برای دریافت کارت اعتباری سهام عدالت را طی خواهید کرد که به شرح زیر است:

هلو

کد امنیتی را وارد کنید

برای دریافت کارت اعتباری Equity، باید:

کاربر ابتدا باید امضای دیجیتال خود را (در منوی گواهی امضا) تعریف کند.

تامین مالی نوین تیرماه

این سرویس برای کاربران دارای سهام سهام و دارای حساب نزد بانک ملی ایران در نظر گرفته شده است. در این صورت کاربر سهام خود را گرو می گذارد و می تواند از آن برای دریافت وام کارت اعتباری متناسب با ارزش فعلی سهام استفاده کند.

کارت اعتباری دریافتی قابل استفاده در فروشگاه های وین مارکت، افق کروش و رفاه می باشد.

مدیر خودرو MVM (صفحه خبری)

برای استفاده از این سرویس، اطلاعات هویتی دارنده کارت (حساب) بانک مبدا باید با مالک سیم کارت مطابقت داشته باشد.

در منوی گزارش ها، کاربر می تواند گردش کارت اعتباری مخصوص این وام را مشاهده کند.

پس از انجام مراحل ثبت اطلاعات در این سامانه، طی دو تا سه روز کارت اعتباری دیجیتال صادر می شود. دارندگان کارت می توانند با اسکن بارکد فروشگاه و تعیین مبلغ مندرج در کارت اعتباری، خرید خود را در فروشگاه های مذکور انجام دهند.

مدت بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت نیز سه سال است. در صورت بازپرداخت اقساط دریافتی تسهیلات توسط متقاضیان ظرف یک ماه، سودی تعلق نمی گیرد. در صورت عدم بازپرداخت وجه پس از یک ماه، تسهیلات سه ساله برای بازپرداخت در نظر گرفته می شود و کارمزد متفاوت است.

تبصره: سهامدارانی که وام 10 میلیون تومانی دریافت می کنند باید 362 هزار تومان و کسانی که وام 5 میلیون تومانی دریافت می کنند باید 181 هزار تومان بابت قسط پرداخت کنند.

افرادی که دارای حساب جاری یا سرمایه گذاری کوتاه مدت در بانک سینا هستند می توانند برای طرح تسهیلات «نرگس» اقدام کنند. این وام با حداقل سود ارائه می شود.

متقاضیان وام طرح نرگس برای دریافت این تسهیلات 300 میلیونی نه تنها باید حساب مورد نظر خود را داشته باشند، بلکه باید حداقل دو ماهه یا حداکثر 12 ماهه حساب کاربری خود را ایجاد کنند. سقف سقف این وام 300 میلیون تومان است و نرخ سود آن بسته به مدت وام، بازپرداخت و ضریب برابری متغیر است اما عموماً کمتر از 10 درصد و بیش از 20 درصد نیست.

افرادی که مایل به اخذ این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی به بانک ارائه کنند و اعتبار مورد نیاز این مجموعه را داشته باشند. امکان پرداخت اقساط این تسهیلات در مدت 60 ماه وجود دارد.

با توجه به شرایط اعلام شده و با در نظر گرفتن حداقل نرخ سود این تسهیلات، مبلغ هر قسط 4 میلیون و 249 هزار و 409 تومان است. سود کل تسهیلات 54 میلیون و 964 هزار و 537 تومان و جمع وام و سود آن نیز 255 میلیون و 64 هزار و 537 تومان است.

لازم به ذکر است این فرصت برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی مهیا است و نمی توانند از این وام استفاده کنند. در هر مرحله از فرآیند وام، افراد حقیقی این امکان را دارند که در صورت تمایل مبلغ وام را بین بستگان درجه یک خود مانند والدین توزیع کنند. ب- پدر، مادر، همسر، فرزندان و خواهر و برادرش.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا