اخبار روز سینما

بیوگرافی و بیوگرافی کریس ایوانز / از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: کریستوفر رابرت ایوانز

تاریخ تولد: 13 ژوئن 1981

محل تولد: بوستون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا

حرفه: بازیگر

سالهای فعالیت: 1376 تا کنون

بستگان: اسکات ایوانز (برادر)، مایک کاپوانو (عمو)

زندگینامه

کریستوفر رابرت ایوانز در 13 ژوئن 1981 در بوستون، ماساچوست به دنیا آمد و در شهر نزدیک به سدبری بزرگ شد. مادرش لیزا مدیر هنری تئاتر جوانان کنکورد و پدرش باب دندانپزشک است. ایوانز تبار ایتالیایی و ایرلندی دارد. والدین او در سال 1999 طلاق گرفتند.

این یک فیلم نوجوان دیگر نیست.

ایوانز دو خواهر به نام های کارلی و شانا و یک برادر به نام اسکات ایوانز دارد که او نیز بازیگر است. او و خواهر و برادرش کاتولیک بزرگ شدند. عموی او، مایک کاپوانو، نماینده منطقه هشتم کنگره ماساچوست بود. از کودکی عاشق تئاتر موزیکال بود و در اردوهای بازیگری شرکت می کرد. او در موزیکال خضاف مرغک نقش راندولف مک آفی را بازی کرد. ایوانز به یاد می آورد که روی صحنه “احساس می کند که در خانه است”.

نمره کامل

قبل از سال آخر دبیرستان، ایوانز تابستان را در شهر نیویورک گذراند و در موسسه تئاتر و فیلم لی استراسبرگ شرکت کرد. ایوانز از دبیرستان منطقه ای لینکلن سادبری فارغ التحصیل شد.

کریستوفر رابرت ایوانز، بیوگرافی کریس ایوانز، فعالیت کریس ایوانز

بیوگرافی کریس ایوانز

اثر کریس ایوانز.

در جولای 2011، کریس ایوانز با کاپیتان آمریکا به امپراتوری دنیای سینمایی مارول پیوست. ایوانز در نقش استیو راجرز، خدمتکاری ماهر اما با تجربه که دستخوش تغییرات فیزیکی بزرگی می شود تا به یک سرباز بزرگ تبدیل شود. جدیت در شخصیت، بدن و هیکل کریس ایوانز؛ مهارت های مورد نیاز برای یک ستاره اکشن مدرن را به نمایش می گذارد. بنابراین، اگرچه ایوانز چندین بار درخواست او را برای پذیرش این نقش رد کرد، اما استودیوی کارول دست از کار نکشید تا اینکه او در نهایت موفق به دریافت این نقش شد.

فشار دادن

اولین انتقام جویان تنها شروع بازی برای ایوانز بود و او بعداً در فیلم (انتقام جویان (2012) ظاهر شد.

اولین کارگردانی کاپیتان آمریکا و ایوانز

در سال 2010، ایوانز قراردادی با مارول استودیو برای بازی در نقش استیو راجرز/کاپیتان آمریکا امضا کرد. ایوانز در ابتدا این نقش را نپذیرفت، اما با رابرت داونی جونیور مشورت کرد و داونی او را تشویق کرد که این نقش را بازی کند. با اصرار مارول، ایوانز موافقت کرد و بعداً به یک درمانگر مراجعه کرد. او بازی در این شخصیت را جالب دید و گفت: “فکر می کنم مارول در حال حاضر کار بسیار خوبی انجام می دهد.” اولین فیلمی که اکران شد کاپیتان آمریکا: اولین انتقام جو (2011) بود. این یک موفقیت تجاری و انتقادی بود. بیش از 370 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی Sydney Morning Herald، در نقد مثبت خود، این فیلم را “پیچش جدیدی در تاریخ قرن بیستم” نامید و “رفتار بی پروا اما حیله گرانه” ایوانز در نقش خود را تحسین کرد. انجام شد

بهترین فیلم های کریس ایوانز

یک سال بعد، او در کنار بازیگرانی که شامل رابرت داونی جونیور، مارک روفالو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون و جرمی رنر بودند، این شخصیت را در فیلم انتقام جویان تکرار کرد. این فیلم بلند موفقیت تجاری دیگری بود. انتقام جویان 1519 میلیون دلار جمع آوری کردند یکی این فیلم به یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ تبدیل شد. این فیلم بر اساس بیش از 350 نقد، 92 درصد امتیاز نقد جمعی را در Rotten Tomatoes کسب کرد.

انتقام جویان نامزد جایزه اسکار بهترین جلوه های بصری و جایزه فیلم بافتا برای بهترین جلوه های بصری شد. برای آخرین اکرانش در سال 2012، او نقش هیتمن رابرت پرونگ را در فیلم زندگی نامه ای مرد یخی، درباره قاتل ریچارد کوکلینسکی، بازی کرد. نقش ایوانز در ابتدا برای جیمز فرانکو در نظر گرفته شد که قبل از شروع فیلمبرداری از این نقش انصراف داد. ایوانز برای این فیلم کلاه گیس و ریش گذاشت. نبود – تعریف شده است

مرد خاکستری

ازدواج کریستوفر رابرت ایوانز

کریس هرگز ازدواج نکرده و مجرد است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا