اخبار ارز دیجیتال

نات‌کوین اکسپلور رسماً راه‌اندازی شد؛ با شرکت در پروژه‌های جدید، NOT بگیرید!

بر اساس اطلاعیه جدید منتشرشده در کانال تلگرامی نات‌کوین، پلتفرم اکسپلور این پروژه (Notcoin Explore) از حالت بتا خارج شده و به صورت رسمی راه‌اندازی شده است.

این پلتفرم از زمان عرضه توکن نات‌کوین (NOT) در ۲۶ می، مراحل توسعه را پشت سر گذاشته و اکنون به محصولی باثبات و منحصربه‌فرد تبدیل شده است.

به گزارش رمز ارز نیوز، اکنون در نات‌کوین اکسپلور همه کاربران می‌توانند به پروژه‌های جدید راه‌اندازی‌شده، با پاداش‌ها و بازی‌های جدید دسترسی داشته باشند. هر چه میزان مشارکت کاربران در پروژه‌ها بیشتر باشد، مزایای بیشتری دریافت خواهند کرد. به عبارت دیگر، تمرکز اصلی این پلتفرم بر روی جامعه است.

علاوه بر این، سیستم سطح‌بندی جدیدی در نات‌کوین اکسپلور راه‌اندازی شده است. این سیستم با افزایش سطح کاربر، میزان پاداش دریافتی را نیز چند برابر می‌کند.

همچنین صعود به سطوح بالاتر، امکان دسترسی به پیشنهادات ویژه را برای کاربران فراهم می‌سازد.

برای مثال، سطح گلد (Gold) نرخ پاداش پایه را تا ۱۰۰۰ برابر و سطح پلاتینیوم (Platinum)، این رقم را تا ۵۰۰۰ برابر افزایش می‌دهد.

قابلیت دیگری که با راه‌اندازی نات‌کوین اکسپلور ایجاد شده، سیستم معرفی یا رفرال است. کاربران می‌توانند با دعوت از دوستان خود به این پلتفرم، ۱۵ درصد از خریدهای آنها را به صورت توکن NOT دریافت کنند.

همچنین، نهنگ‌هایی که در زمان استخراج توکن، بیش از ۳۰۰ نفر را دعوت کرده باشند، علاوه بر دریافت پاداش ۲۵ درصدی، نقش جدیدی را نیز دریافت خواهند کرد.

در نهایت، نات‌کوین اکسپلور امکان راه‌اندازی کمپین‌های سلف سرویس را برای پروژه‌ها فراهم کرده است. این فرآیند به صورت خودکار و روان انجام می‌شود تا پروژه‌ها بتوانند به سرعت وارد پلتفرم شده و مخاطبان فعال را به خود جذب کنند.

در زمان نگارش این خبر، توکن NOT با قیمت ۰.۰۱۵۵ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، ۱ درصد افزایش یافته است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا