اخبار روز سینما

معرفی فیلم خزیدن. سایت بازتاب آنلاین

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: Track down

انتشار: 2019

ژانر: ترسناک، بقا

کارگردان: الکساندر آجا

تهیه کننده: سام ریمی
الخاندرو آجا
کریگ جی. فلورس

کشور سازنده: آمریکا

امتیاز (imdb): 6.1

بازیگران:

کایا اسکودلاریو
پیپر بد
جنسن بن
کلارک بیمارگونه
امی متکالف
راس اندرسن
جورج سامنر

خلاصه

داستان این فیلم در مورد طوفانی سهمگین در فلوریدا در ایالات متحده است که باعث شده است یک دختر و پدرش در زیرزمین خانه خود گیر کنند و در همین حین متوجه می شوند که کروکودیل ها در زیرزمین خانه خود زندگی می کنند. ، که طوفان آنها را به زیرزمین برد. حالا این دختر و این پدر برای زنده ماندن و گرفتار نشدن در دام این تمساح ها تلاش می کنند.

تاریخ انتشار Blu-ray Crawl تأیید شد - زومجی

در مورد فیلم

Creeper یک فیلم ترسناک آمریکایی محصول سال 2019 است. این فیلم به کارگردانی الکساندرا آجا و فیلمنامه توسط مایکل و شان راسموسن نوشته شده است. از جمله بازیگران این فیلم می توان به کایا اسکودلاریو و بری پپر اشاره کرد. کارگردانی این فیلم را کارگردان برجسته فیلم ترسناک سام ریمی بر عهده داشت. «خزنده» در 12 جولای 2019 در ایالات متحده اکران شد و 91 میلیون دلار فروخت. واکنش انتقادی به فیلم مثبت بوده و آنها به ویژه بازی کایا اسکودلاریو را تحسین کرده اند.

اساسا یکی یکی از عناصر مهم موفقیت هنری فیلم های ترسناک که به مبارزه انسان با حیات وحش یا موجودی خیالی می پردازد، توجه کافی به رابطه و تعامل آن ها با شخصیت های داستان و به نوعی القای احساس ترس است. کم دارد رابطه با رئالیسم o واقعیت آنتاگونیست تاریخ ندارد. با این حال ترکیب این دو موضوع می تواند تاثیر بیشتری روی مخاطب بگذارد. تاثیری که اسپیلبرگ معروف در سال های اخیر با شاهکار آرواره ها بر سینما و عموم مردم گذاشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا