اخبار ارز دیجیتال

عرض اندام استارک‌نت در بازار توکن‌های لایه دو؛ روند رشد STRK ادامه خواهد داشت؟

در هفته‌ای که گذشت، شاهد رونق بازار ارزهای دیجیتال لایه ۲ بودیم. در این میان، توکن‌های پیشرو بخش لایه ۲، مانند اپتیمیسم (OP)، آربیتروم (ARB) و پالیگان (MATIC)، به ترتیب شاهد افزایش قیمت ۳۵ درصد، ۱۷ درصد و ۱۴ درصدی بودند.

در همین راستا، ارز دیجیتال STRK نیز که توکن بومی پلتفرم استارک‌نت است، در این بازه زمانی ۱۶ درصد افزایش قیمت داشت. این رمزارز در زمان نگارش این خبر، در محدوده ۰.۵۵ دلاری معامله می‌شود.

به گزارش رمز ارز نیوز، علاوه بر افزایش قیمت، حجم تراکنش‌های روزانه استارک‌نت نیز در هفته گذشته به بالاترین سطح هفتگی خود، یعنی ۳۸.۳۱ میلیون دلار در ۱۱ جولای رسید. این رقم نسبت به روز قبل که حجم تراکنش‌ها ۳۳ میلیون دلار بود، ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رالی قیمت استارک‌نت از ۵ جولای آغاز شد، زمانی که این توکن به پایین‌ترین سطح تاریخی خود یعنی ۰.۴۶ دلار سقوط کرد. از آن زمان تا کنون، قیمت این آلت‌کوین بیش از ۱۹ درصد افزایش یافته است.

همبستگی بین افزایش قیمت و حجم تراکنش‌ها برای یک دارایی، نشان‌دهنده فعالیت قوی در بازار و تمایل بیشتر سرمایه‌گذاران به خرید است.

از طرفی، افزایش قیمت استارک‌نت باعث افزایش فعالیت در بازار مشتقات آن نیز شده است. در هفته گذشته، سود باز قراردادهای آتی این رمزارز با ۱۰ درصد افزایش به ۵۱.۳۵ میلیون دلار رسید.

افزایش سود باز بدان معنی است که معامله‌گران بیشتری در حال باز کردن پوزیشن‌های جدید هستند که یک سیگنال صعودی محسوب می‌شود.

با این حال، در تحلیل تکنیکال نمودار استارک‌نت، اندیکاتور آرون (Aroon Up Line) رقم صفر درصد را نشان می‌دهد که بیانگر ضعف روند صعودی و احتمال کاهش قیمت در آینده نزدیک است.

اگر این روند ادامه یابد، قیمت استارک‌نت ممکن است به ۰.۵۱ دلار کاهش یابد. در طرف مقابل، حفظ روند صعودی، می‌تواند قیمت را به ۰.۵۷ دلار برساند.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا