اخبار روز سینما

سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید شد

شب گذشته، سرویس استریم اپل تیوی پلاس اعلام کرد که پس از بازدید فوق‌العاده از اثر جدیدش، سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید شد.

این سرویس استریم ادعا می‌کند که سریال بی گناه فرضی از زمان پخش در تاریخ 12 ژوئن (23 خرداد)، پربیننده‌ترین سریال درام در تاریخ این پلتفرم بوده است، هرچند باید توجه داشت که اپل اطلاعاتی در مورد تعداد بینندگان برای اثبات این ادعا ارائه نمی‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال Presumed Innocent برای فصل دوم تمدید شد

خبر تمدید این سریال پیش از قسمت پایانی فصل اول که در تاریخ 24 ژوئیه (3 مرداد) پخش می‌شود، منتشر شده است. بر اساس گفته‌ی اپل، فصل جدید روی پرونده‌ای کاملاً جدید تمرکز خواهد کرد. با توجه به اتفاقات قسمت پایانی فصل اول، اپل هنوز تأیید نکرده است که آیا «جیک جیلنهال» برای بازی در فصل دوم Presumed Innocent بازخواهد گشت.

بی گناه فرضی بر اساس رمانی به همین نام اثر «اسکات ترو» نوشته شده است. «جیلنهال» در این سریال نقش «راستی سَبیچ»، دادستانی را بازی می‌کند که متهم به قتل یکی از همکارانش می‌شود. از دیگر بازیگران این سریال می‌توان به «روث نگا»، «بیل کمپ»، «الیزابت مارول»، «پیتر سارسگارد»، «اوت فاگنلی» و «رناته راینسوه» اشاره کرد.

«دیوید ای. کلی» به عنوان سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند و «متیو تینکر» نیز یکی دیگر تهیه‌کنندگان است.

سریال Presumed Innocent

فصل اول Presumed Innocent از زمان انتشار نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است. «آرمیده تینوبی» در نقد خود برای ورایتی نوشته بود:

این سریال یکی از بهترین مجموعه‌های حقوقی به‌شمار می‌رود که طی سال‌های اخیر وارد تلویزیون شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال بی‌گناه فرضی چیست؟ آیا این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا