اخبار روز

قیمت بلیت کربلا نجومی شد


به گزارش مانیبان، در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی قیمت بلیت پروازهای عتبات به شدت افزایش یافت و از حدود 5 میلیون تومان در هفته گذشته به بیش از 10 میلیون تومان رسید.

به عنوان مثال پرواز تهران نجف 31 تیرماه 14.03 یعنی امروز جمعه توسط شرکت هواپیمایی کاسپین با قیمت 10.216.000 تومان به فروش می رسد.

شرکت هواپیمایی آسمان این پرواز را بیش از 10.5 میلیون تومان در کلاس اکونومی به فروش می رساند. همین پرواز ساعت 15:30 توسط شرکت هواپیمایی زاگرس با قیمت 10 میلیون و 588 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت بلیط هواپیما تهران نجف در ساعت 20:30 دقیقه برای شرکت هواپیمایی واراش 10 میلیون و 924 هزار تومان است. در بین خطوط هوایی، هواپیمایی آتا رکورددار قیمت های فعلی است. پرواز تهران-نجف این شرکت برای یک صندلی اکونومی 11 میلیون و 261 هزار تومان است.

قیمت بلیت هواپیمای مذکور برای 3 تیرماه یعنی فردا بین 9.2 تا 9.7 میلیون تومان است.

این افزایش قیمت در حالی صورت می گیرد که به گفته برخی شرکت های هواپیمایی، پروازهای عتبات به چارترکنندگان واگذار شده است. این در حالی است که پروازهای داخلی و خارجی شرکت های هواپیمایی کشوری با سوخت جت انجام می شود که قیمت آن نزدیک به 600 تومان است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا