اخبار روز سینما

امیلیا کلارک به سریال Criminal پیوست

«ورایتی» به صورت رسمی اعلام کرد که «امیلیا کلارک» در نقش اصلی سریال Criminal «آمازون» با اقتباس از رمان‌هایی با همین نام، ایفای نقش خواهد کرد.

امیلیا کلارک در کنار بازیگرانی که پیش از این حضورشان اعلام شده بود، به جمع «چارلی هانام»، «ریچارد جنکینز»، «جان هاکس»، «آدریا آرجونا»، «لوگان براونینگ»، «کادیم هاردیسون»، «پت هیلی»، «تیلور سل»، «گاس هالپر»، «آلیا کاماچو»، «مایکل ماندو»، «ماروین جونز سوم»، «مایکل خاویر» و «دومینیک برگس» می‌پیوندد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


امیلیا کلارک به سریال Criminal پیوست

سریال گناهکار براساس رمان های گرافیکی «اد بروبیکر» و «شان فیلیپس» ساخته شده است. طبق توضیحات رسمی، سریال جهانی درهم تنیده از داستان های جنایی را روایت می کند.

امیلیا کلارک به سریال Criminal پیوست

«کلارک» در نقش «مالوری» ظاهر خواهد شد، دزدی مسلح که به جسارت و بی‌باکی معروف است. او عضو گروه دزدی به رهبری «ریکی لاولس» (هالپر) است و با او رابطه‌ای پرشور و شبیه به بانی و کلاید دارد.

«کلارک» بیشتر به خاطر ایفای نقش «دنریس تارگرین» در سریال بسیار محبوب بازی تاج و تخت شناخته می‌شود. این نقش برای او چهار نامزدی جایزه «امی» را به همراه داشت.

از دیگر نقش های تلویزیونی اخیر او می توان به سریال Marvel-Disney+ Secret Invasion اشاره کرد. «کلارک» در سال 2022 با بازی در اقتباس «آنیا ریس» از نمایشنامه مرغ دریایی اثر «آنتون چخوف» برای اولین بار در وست اند روی صحنه رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Criminal چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا