اخبار روز سینما

تریلر سریال The Perfect Couple منتشر شد + تاریخ انتشار

در تریلر سریال The Perfect Couple که شب گذشته توسط سرویس استریم نتفلیکس پخش شد، شاهد عروسی‌ای هستیم که با اتفاقی ناگوار روبرو می‌شود.

مینی سریال زوج کامل که بر اساس پرفروش‌ترین اثر «الین هیلدربراند» ساخته شده است، داستان عروسی‌ای را روایت می‌کند که با کشف جسدی روی ساحل، به طور مرگباری تغییر مسیر می‌دهد و باعث می‌شود تا تمام مهمانان به عنوان مظنون در نظر گرفته شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها و سریال های نیکول کیدمن تا سال 2024

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال The Perfect Couple منتشر شد

«نیکول کیدمن» در این سریال که اقتباسی از رمان پرفروش نیویورک تایمز به همین نام نوشته‌ی «الین هیلدربراند» است، نقش مادر داماد، عروس خانواده‌ای ثروتمند را ایفا می‌کند. این خانواده برای برگزاری مهم‌ترین عروسی فصل، از هیچ هزینه‌ای دریغ نکرده‌اند؛ اما عروسی با پیدا شدن جسدی روی ساحل ناپدید می‌شود.

نتفلیکس پس از انتشار تریلر The Perfect Couple درباره‌ی این سریال گفت:

با فاش شدن رازها، صحنه برای تحقیقات واقعی چیده می‌شود. در این مینی سریال همه مظنون هستند.

«نیکول کیدمن» نقش «گریر گاریسون وینبری»، مادر داماد و «لیو شرایبر» نقش «تاگ وینبری»، پدر داماد را بازی می‌کنند. در تریلر سریال زوج کامل ، «هیوسن» در حالی که برای روز بزرگ خود آماده می‌شود، خودش را در میان یکی از بدترین شب‌های زندگی‌اش می‌بیند.

«بیلی هاول»، «جک رینور»، «مگان فهی»، «سام نیوولا»، «مایکل بیچ»، «دونا لین چمپلین»، «میا آیزاک» و «ایزابل آجانی» نیز از دیگر بازیگران این مینی سریال هستند. «سوزان بیر» کارگردانی هر شش قسمت را بر عهده خواهد داشت و به همراه «جن لامیا»، سرپرست نویسندگان، تهیه‌کنندگی اجرایی را نیز انجام خواهد داد.

مینی سریال زوج کامل در تاریخ 5 سپتامبر 2024 (15 شهریور 1403) به صورت جهانی از نتفلیکس پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این تریلر چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا