سرگرمی

فال ابجد امروز جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳

بازتاب آنلاین، فال روزانه ابجد امروز جمعه 22 است تیر 1403 را بخوانید و از وقایع سر راه خود مطلع شوید.

فال ابجد یکی یکی از جالب ترین طالع بینی هاست. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که 4 حرف A، B، C، D با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز جمعه 22 تیر با توجه به ماه تولدتان می توانید در زیر 1403 را بخوانید.

بدنیا آمدن فروردین

حروف طالع شما: AJD

هر نیت و نیتی که داشته باشی برآورده می شود، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا موقعیت به دست خواهید آورد. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد، موفق نمی شود. اما مراقب باشید؛ چون او آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست بدهید، آن را پس خواهید گرفت. اگر قصد انجام کاری را دارید، دریغ نکنید، آن را انجام دهید. چون به هدف میرسی.

بدنیا آمدن اردیبهشت ماه

حروف فال شما: BA

فال حاکی از سلامتی و گشایش در رزق برای شماست. اگر قصد سفر دارید، یا اگر قصد جابجایی یا تغییر شغل دارید، به آنها عمل کنید، به نفع شما خواهد بود. دیگران را نادیده نگیرید و به کار خود مشغول شوید تا آنچه خداوند مصلحت می داند برای شما هم بیفتد.

بدنیا آمدن خرداد

حروف طالع شما: بابا

فال خوب است و نیت شما برآورده می شود. اما نباید عجله کرد، بلکه باید صبور بود تا پایان شرایط مطابق میل شما باشد. به زودی یک باز شدن در کارت وجود دارد. اگر قصد دارید چیزی را بفروشید، صبر کنید زیرا به درد شما نمی خورد. اگر منتظر خبری از کسی هستید، به زودی از او خواهید شنید و از آن خبر خوشحال خواهید شد. نگران نباشید زیرا در آینده ای نزدیک همه چیز به نفع شما تغییر می کند و با توکل به خدا به هدف خود خواهید رسید.

بدنیا آمدن تیر

حروف طالع بینی شما: ADB

طالع بینی خوبی داری در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید. از کار و فروش و شراکت بهره مند می شوید و رنج و مشکل شما حل می شود. اگر به دنبال مال حلال هستید، کارت شما روز به روز بهتر می شود. اگر قصد سفر دارید، از آن سود خواهید برد. اگر مسافر داشته باشید سالم برمی گردد. اگر تا الان گره یا مشکلی در زندگی تان وجود داشت حل شده و بعد از این زندگی خوبی خواهید داشت.

بدنیا آمدن مرداد

حروف اول فال شما: AA AA

به زودی گره کارت باز می شود و هر چه بخواهید به دست می آورید. ممکن است به زودی فردی به خانواده شما اضافه شود. شما دوستان خوبی دارید، در صورت نیاز با آنها مشورت کنید. تا حدودی از شر بدخواهان در امان باشید. در چند روز آینده خبرهای خوشحال کننده ای خواهید شنید. اگر آرزو یا نیتی داشته باشید به آن خواهید رسید. در کارتان به خدا اعتماد کنید تا کارتان درست انجام شود. رازت را به کسی نگو مراقب باشید و از شر بپرهیزید. انشاالله به زودی به آنچه که انتظار دارید می رسید.

بدنیا آمدن شهریور

حروف ابجد فال شما: JDA

گویا اهل فتنه هستید و فتنه را راه می اندازید. دست از دشمنی بردارید تا غمگین نشوید. زبانت را بگیر وگرنه دوستان و آشنایان آزرده می شوند و تو را ترک می کنند. پس از مدتی، یک گشایش در کارت شما پیدا می شود و از جایی که انتظارش را نداشتید، مزایایی دریافت خواهید کرد. برای رسیدن به رفاه و خوشبختی باید سخت تلاش کنید. در چند روز آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و برای برخی افراد عزیز خواهید شد.

بدنیا آمدن مهر

حروف ابجد فال شما: cdc

فالت خوبه اگر صبر داشته باشید به هدف خود خواهید رسید. یک سوراخ در کارت دیده می شود. برای رسیدن به هدفت باید سخت تلاش کنی. کسی با شما دشمنی می کند، مواظب خودتان باشید. اگر چیزی گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. اگر مسافر یا غایبی داشته باشید از او خبری می گیرید.

بدنیا آمدن آبان

حروف ابجد فال شما: bbc

این نیتی که داری هیچ سودی برایت نداره. بهتر است از این درخواست صرف نظر کنید. از کارهای بد و حرام بپرهیز و به حلال بسنده کن. اگر مراقب افکار و نیات خود باشید، گشایش خوبی در کارت پیدا می شود. در زندگی صبور باشید و به خدا امیدوار باشید.

بدنیا آمدن آذر

حروف ابجد فال شما: cbc

فال خوبی دارید و آرزویتان در این روزها محقق خواهد شد. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. یک زن قدبلند، لاغر و گندمگون با شما دشمنی می کند، مواظب خود باشید. از پول و درآمد نامشروع خودداری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید موفق می شود.

بدنیا آمدن دی

حروف ابجد فال شما: ccc

آینده خوبی در انتظار شماست. اگر سخت کار کنید، زندگی خوبی خواهید داشت. راه موفقیت به روی شما باز است. اگر به کمک یا حمایت کسی نیاز دارید، او به آن پاسخ خواهد داد. شما بر ترفندهای بدخواهان غلبه خواهید کرد و به اهداف خود خواهید رسید. در همه امور به خدا توکل کن.

بدنیا آمدن بهمن

حروف طالع شما: آجا

شما به آنچه در نظر داشتید خواهید رسید، اما باید صبر کنید نه عجله کنید. اگر عجله کنید از کارت خود پشیمان خواهید شد. با کسی دعوا نکن. راز دلت را به کسی نگو. از فرد گندمگونی که قد متوسطی دارد و علامتی روی اوست دوری کنید. از کارهای ناپسند بپرهیزید و حرام نخورید. به خدا توکل کن تا از غم و اندوه در امان باشی.

بدنیا آمدن اسفند

حروف الفبای طالع بینی شما: ABA

ایمان خود را تقویت کنید. آرزو و انتظارت را از خدا بخواه. به زودی کارتان منظم می شود و به هدفتان می رسید. البته با شجاعت و اراده شما. شما از آنچه می ترسید در امان هستید. به خدا اعتماد داشته باش.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا