اخبار روز سینما

سریالی بر اساس کمیک Barbaric ساخته خواهد شد

نتفلیکس پکیج جسورانه‌ی فانتزی کمیک Barbaric را که با همکاری A+E Studios توسعه خواهد داد، خریداری کرد و سریال آن را خواهد ساخت.

کارگردان این مجموعه که به خاطر کارگردانی فیلم‌های اکشن پرانرژی و پرحادثه روی پرده نقره‌ای مانند پسران بد و تبدیل‌شوندگان شناخته می‌شود، در حال مذاکره برای کارگردانی سریال Barbaric ، یک سریال فانتزی است که بر اساس عنوان پرفروش کمیک‌های والت کمیک (Vault Comics) شده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریالی بر اساس کمیک Barbaric ساخته خواهد شد

قرار است «سم کلفلین» و «سر پاتریک استوارت» در این سریال که «شلدون تورنر» نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده خواهد داشت، به ایفای نقش بپردازند.

«جنیفر کلین» و همچنین «اف.جی. دسانتو» و «دیمین وسل» به تیم تهیه‌کنندگان اجرایی اضافه می‌شوند. «کلفلین» نیز از طریق کمپانی تولید خودش و «لوک کارول» و «مایکل استیونسون» از همین کمپانی، تهیه‌کنندگی اجرایی را بر عهده خواهد داشت. «بری جاسن» و «تانا جیمیسون» از A+E Studios نیز جمع تهیه‌کنندگان اجرایی را کامل می‌کنند.

کمیک بربر که توسط «مایکل مورسی» و طراحی «ناتان گودن» خلق و در سال 2021 منتشر شد، داستان یک دیو سخن‌گو و یک بربر در جستجوی رستگاری را روایت می‌کد.

کمیک Barbaric

این کمیک به طور غیرمنتظره‌ای به اثری پرفروش برای ناشر مستقل خودش تبدیل شد و نسخه‌های جمع‌آوری‌شده‌ی آن در سه جلد به فروش بیش از 500,000 نسخه رسید. این کمیک به شش زبان ترجمه و منجر به خلق مجموعه‌ی دیگری به نام ملکه شمشیرها شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک سریال بر اساس این شخصیت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا