اخبار ورزشی

برنامه نکونام برای جذب رامین

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ مذاکرات باشگاه استقلال با رامین رضاییان بسیار جدی و موفقیت‌آمیز بوده و اگر اتفاق خاص و عجیبی رخ ندهد، این بازیکن برای فصل جدید پیراهن آبی به تن خواهد کرد. رضاییان در روزهای گذشته مذاکراتی غیرمستقیم با استقلال داشت اما اواخر هفته گذشته این بازیکن نشستی با مسئولان باشگاه برگزار کرد و دستمزد پیشنهادی خود را به اطلاع استقلالی‌ها رساند. گفته می‌شود رقم درخواستی رضاییان از استقلال خارج از عرف نیست و مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند که ظرف روزهای آتی و با رسیدن بودجه کافی پاسخ این پیشنهاد را خواهند داد. درواقع باشگاه استقلال باید بخشی از دستمزد رضاییان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب او واریز و از این بازیکن به عنوان بازیکن جدید نقل و انتقالات رونمایی کند. جواد نکونام روی حضور رضاییان در استقلال بسیار مصر است و اعتقاد دارد که این بازیکن می‌تواند جای یامگا را در استقلال پر کند.

با توجه به اینکه یامگا معمولاً در پست گوش راست بازی می‌کرد، بعید است که نکونام از رضاییان در پست دیگری استفاده کند و به احتمال زیاد او تبدیل به وینگر راست خواهد شد. اینکه نکونام برای پست دفاع راست چه کسی را مدنظر قرار خواهد داد، سؤال چندان سختی نیست. اگر سامان فلاح به خدمت گرفته شود دراین پست قابلیت بازی دارد. تیکدری نیز که دیگر گزینه آبی‌ها محسوب می‌شود برای این پست گزینه مناسبی به حساب می‌آید. البته ممکن است نکونام تیمش را با روش 3 دفاعه وارد میدان کند، چون فصل پیش هم با این سیستم استقلال را وارد بازی‌های لیگ برتر کرد و استقلال با این روش بازی بیگانه نیست. به هرحال اگر رضاییان جذب شود، قابلیت بازی در پست دفاع راست را هم خواهد داشت اما چیزی که مشخص است استقلالی‌ها می‌خواهند جای خالی یامگا را با جذب رضاییان که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، پر کنند تا شاید یکی از مهم‌ترین خریدهای خود در فصل جاری را به ثبت برسانند.

257 251

منبع:بازتاب آنلاین

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا