اخبار روز سینما

دین به معنای پیشرفت، توسعه و رهبری است. / اسلام با طلا و خشونت و تقلب مخالف است

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه اسلام با زر، زور و تقلب مخالف است، افزودند: پذیرش ظلم نیز قبیح است و آیات زیادی در مورد مقاومت در برابر جریان استکبار وجود دارد که مانع پیشرفت و رشد مردم می شود.

بازتاب آنلاین، آیت الله رضا رمضانی امروز در مراسم عزاداری روز ششم محرم الحرام که در حرم مطهر حضرت فاطمه اخری(س)، خواهر امام(س) رشت برگزار شد، با بیان اینکه در مراسم زیارت در روز عاشورا از خدا می خواهیم که محمود محمود نیز همین شفاعت یا نقش آفرینی در برابر کفر و نفاق را نصیب ما کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه میدان آزمون، رشته آسانی نیست، به ویژه که انسان باید از جان و مال خود بگذرد، افزود: افرادی هستند که چندان موفق نیستند. در حال جهاد برای جان و مال خود هستند.

وی با بیان اینکه دین برای پیشرفت، توسعه و هدایت است و همه انبیای الهی نقش هدایت را دارند تا مردم به بیراهه نروند، تصریح کرد: دو اصل مثبت یعنی اصل کرامت و اصل عدالت در معرفی شده است. اسلام. اصل سلبی یعنی اصل عدم ظلم و اصل قبول ظلم که البته قبیح شمرده می شود.

آیت الله رمضانی با تاکید بر اینکه اسلام با زر، زور و تقلب مخالف است، افزودند: پذیرش ظلم نیز قبیح است و آیات زیادی در مورد مقاومت در برابر جریان استکبار وجود دارد که مانع پیشرفت و رشد مردم می شود.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به دنبال ظلم و چپاول است و باید با آنها مقابله کرد و برای مقابله با کفر مقاومت لازم است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در قرآن کریم حدود 400 آیه در مورد چگونگی ایستادن در برابر ظلم و تسلیم نشدن آمده است، خاطرنشان کرد: فطرت هر فردی حکم می کند که در برابر ظلم بایستد تا دفاع کند. در برابر استکبار

وی با بیان اینکه زیارت عاشورا برای زائر تکلیف دارد و زائر حسینی حوزه های آزمایش خود را گسترش می دهد، افزود: برخی به اشتباه معتقدند قبل از ظهور حضرت مهدی (عج) باید سکوت کرد. ”

آیت الله رمضانی ادامه داد: باید با پرچم کفر و گمراهی مقابله کرد و به مدد پرچم رهبری، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) شد.

وی با تاکید بر اینکه ما دو جبهه حق و جبهه باطل و جهل داریم و کربلا جبهه حق در مقابل باطل است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در مسیر عاشورا و گفتمان انقلاب اسلامی است. گفتمان مهدویت و شاخه ای از نهضت حسین (علیه السلام) است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: باید در مسیر خدمت به مردم باشیم و در این ۴۵ سال هم همینطور بوده است و باید به همه کسانی که در این راه هستند کمک کنیم. و بحث تشکیل جناح در اینجا مطرح نیست.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بعد از تبلیغات انتخاباتی باید همه در کنار هم باشیم و همه در جهت روانی مسیر سهیم باشیم، اظهار داشت: مردم از هر جهت برای کشور زحمت کشیده اند و باید تکلیف خود را بدانیم.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه تا زمانی که در مسیر خدمت به مردم باشیم در کنار حضرت مهدی (عج) خواهیم بود، گفت: انقلاب اسلامی معجزه امروز بود که در مقابل استکبار و استثمار ایستادگی کرد و باید از آن به خوبی محافظت کرد.

وی تاکید کرد: حرکت ما باید در راستای تحقق عدالت و سبک زندگی اسلامی باشد و نرم افزار تمدن اسلامی همین سبک زندگی اسلامی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید قدر انقلاب اسلامی را بدانیم، افزود: امروز هزاران نفر در دل دشمن و کشورهای اروپایی و آمریکایی در این ایام عزادارند. عاشورا.»

رمضانی در پایان با تاکید بر اینکه در برخی شهرهای کشورهای اروپایی مانند بروکسل، بلژیک 56 درصد مسلمان هستند، خاطرنشان کرد: در آلمان 2700 مرکز اسلامی و در انگلیس 2800 مرکز و همچنین مراسم عزاداری روز عاشورا در اروپا برگزار می شود. کشورها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند و مردم آن را عالی نگه می دارند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا