اخبار روز سینما

بازیگران فیلم جدید دارن آرنوفسکی مشخص شدند

نشریه ورایتی، چند ساعت پیش از بازیگران فیلم جدید دارن آرنوفسکی رونمایی کرد. عنوان این اثر سینمایی جدید، Caught Stealing نام دارد.

رسانه‌های آمریکایی، شب گذشته اعلام کردند که پیش از آنکه زوئی کرویتز ، به سوی نخستین کارگردانی‌اش برود، دعوت شده است تا در فیلم Caught Stealing در کنار آستین باتلر بازی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های دارن آرنوفسکی

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بازیگران فیلم جدید دارن آرنوفسکی مشخص شدند

«دارن آرنوفسکی» این فیلم را که بر اساس کتابی از «چارلی هیوستن» ساخته می‌شود، کارگردانی خواهد کرد. فیلمنامه نیز توسط خود «هیوستن» نوشته شده است و کمپانی پروتوزوا آن را تهیه می‌کند.

داستان فیلم حول محور «هنک تامپسون»، یک بازیکن بیسبال بازنشسته سرخورده می‌چرخد که ناخواسته وارد دنیای تاریک و جنایتکارانه‌ی زیرزمینی نیویورک دهه 90 میلادی می‌شود و برای بقا، مبارزه‌ای سرسختانه را آغاز می‌کند.

فیلم جدید دارن آرنوفسکی

هنوز مشخص نیست که «زوئی کرویتز» قرار است چه نقشی را در این فیلم داشته باشد. در زمینه‌ی بازیگری، «کرویتز» به‌تازگی در نقش «سلینا کایل» (کت‌وومن) در مقابل «رابرت پتینسون» در فیلم بتمن ایفای نقش کرده است. او از آن زمان مشغول کار روی اولین فیلم کارگردانی‌اش به نام بلینک تویس بوده که خودش آن را نوشته و تهیه کرده است. این فیلمِ او، با انتشار اولین تریلر خود، سروصدای زیادی به پا کرد.

«دارن آرنوفسکی» یکی از چندین فیلمساز تحسین‌شده‌ای است که در حال حاضر با سونی پیکچرز همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار «دارن آرنوفسکی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا