اخبار روز

اینجوری میشه از این بانک 200 میلیون وام فوری دریافت کرد

شرایط وام فوری از سامانه فارابانک ملت چیست؟

مشتریان بانک ملت می توانند شخصاً تا سقف 200 میلیون تومان از طریق سامانه فربانک بدون مراجعه به شعبه وام بگیرند.

بانک ملت وام ضامن رسمی و کاری با نرخ سود 23 درصد از طریق سامانه فرابانک با شرایط انسداد سپرده ارائه می کند. برای دریافت وام فوری از بانک ملت، وام گیرنده باید مشتری بانک باشد و هیچ گونه بدهی یا وام معوقه نزد بانک مورد نظر نداشته باشد. ضمناً این بانک مشمول افرادی که در گذشته چک های نقدی دریافت کرده اند نمی شود.

متقاضیان برای دریافت وام از بانک ملت ابتدا باید سپرده قرض الحسنه نزد بانک ملت افتتاح کنند که تا زمان پرداخت کامل وام مسدود می شود. برخی از امکانات این سامانه نیز نیازمند ایجاد حساب متوسط ​​یا سپرده بلندمدت است.

حداکثر مدت بازپرداخت وام 60 ماهه و هر قسط وام 200 میلیون تومانی تقریباً پنج میلیون و 640 هزار تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی مشتری 138 میلیون و 200 هزار تومان و کل مبلغ وام و سود 338 میلیون و 300 هزار تومان است. ضمناً هزینه اضافی این وام شامل تشکیل پرونده و اعتبار 30 هزار تومان می باشد./تجارت نیوز

شرایط ثبت نام وام بدون بهره بانک سپه به مبلغ 300 میلیون تومان + پرداخت اقساط

مشتریان بانک سپه که خواهان دریافت وام هستند می توانند برای طرح تسهیلات «نگین امید» اقدام کنند. فقط متقاضیان دریافت این وام باید میانگین پیش پرداخت یک تا 18 ماهه و دو درصد کارمزد داشته باشند. این وام در قالب وام به متقاضیان واجد شرایط ارائه می شود.

طبق دسته بندی، افرادی که مشتری بانک سپه هستند و نیاز به وام دارند باید اعتبار کاری مورد نیاز بانک را داشته باشند. این افراد برای دریافت مزایا نیاز به ضامن رسمی برای کسر حقوق دارند. اگر شخص بتواند این تضمین ها را ارائه کند، در صورتی که به دلایل دیگر مستحق آن باشد، تخفیف داده می شود.

مشتریان پس از دریافت وام می توانند حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه نسبت به پرداخت اقساط اقدام کنند.

چنانچه بانک فرد را واجد شرایط دریافت تسهیلات بداند و به متقاضی با سقف تعیین شده، کارمزد مذکور و مدت بازپرداخت 60 ماهه وام اعطا شود، مبلغ اقساط ماهانه 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود این وام 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان است. مجموع سرمایه گذاری و سود آن نیز 315 میلیون و 700 هزار تومان است.

بانک سپه چه خدماتی ارائه می دهد؟

قدیمی ترین بانک کشور، بانک سپه است که با سابقه تقریبا 100 ساله خود توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این بانک در طول فعالیت خود خدمات بسیاری از جمله بانکداری شخصی و صنفی، بانکداری شرکتی و دانش بنیان را به مشتریان خود ارائه کرده است. به منظور ارائه پشتیبانی همه جانبه به مشتریان، این مجموعه دارای امکانات متنوعی برای گروه های مختلف حرفه ای می باشد.

شرایط ثبت نام وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک سینا با اقساط یک میلیونی

بانک سینا در راستای اجرای طرح کسب و کار استراتژیک خود و تکمیل زنجیره ارزش خدمات و محصولات با توجه به نیاز مشتریان، اقدام به ایجاد طرح تسهیلاتی به نام لیلیوم کرده است. مراحل درخواست این وام، تکمیل مدارک و دریافت آن به صورت کاملا آفلاین می باشد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، بانک سینا با استفاده از اپلیکیشن سینابانک، تسهیلات لیلیوم را برای تسهیل در فرآیند وام دهی اجرا کرد. به گونه ای که متقاضیان برای هیچ مرحله ای نیازی به مراجعه به شعب بانک های ذکر شده نداشته و تمامی مراحل به صورت آنلاین انجام می شود. افرادی که مایل به دریافت وام لیلیوم هستند باید اپلیکیشن سینابانک را نصب کرده و پس از طی مراحل تعیین شده به صورت غیر حضوری نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

برای به دست آوردن این فرصت، متقاضیان باید به طور متوسط ​​دو ماه سپرده گذاری کنند. حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان است که با سود 23 درصد اعطا می شود. افراد پس از اخذ این وام حداکثر تا 36 ماه می توانند اصل و سود آن را بازپرداخت کنند. هیچ ضامن رسمی برای این وام لازم نیست. لازم به ذکر است امضای متقاضی به منظور انجام مراحل دریافت وام به صورت الکترونیکی انجام می شود.

مجموع کل اقساط و سود وام 50 میلیون تومانی بانک سینا چقدر است؟

مبلغ اقساط برای فردی که حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود و مدت بازپرداخت تعیین شده دریافت می کند یک میلیون و 935 هزار و 486 تومان است. مجموع اقساط این تسهیلات 69 میلیون و 677 هزار و 499 تومان خواهد بود. کل سود وام 19 میلیون و 677 هزار و 499 تومان است./کاماپرس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا