اخبار روز سینما

غیر رسمی: بازتاب آنلاین به تلوزیون بازخواهد گشت

بازتاب آنلاین ، کارگردان، بازیگر و نویسنده محبوب کشور، با انتشار عکسی جالب در فضای مجازی، از بازگشت به فعالیت و شروع یک پروژه جدید خبر داد.

در این عکس که یک سلفی خلاقانه است، «رامبد» از زاویه‌ای خاص به دوربین نگاه می‌کند و گویی می‌خواهد به مخاطبان بگوید که «رامبد» از آنچه در آینه می‌بینید به شما نزدیک‌تر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بازتاب آنلاین کارگردان سن پطرزبورگ 2 شد + صحبت‌های رامبد درباره قسمت دوم

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


غیر رسمی: بازتاب آنلاین به تلوزیون بازخواهد گشت

این کارگردان و بازیگر قدیمی ایرانی، در کپشنی که در کنار این عکس منتشر کرده، از هیجان و لذتی که از بازگشت به کار دارد، نوشته است. او می‌گوید که بعد از مدتی دوری، دوباره طعم شیرین کار کردن را می‌چشد و از اینکه دوستان و همکاران خوبش در حال پیوستن به او هستند، بسیار خوشحال است.

«بازتاب آنلاین» در ادامه این پست به این موضوع اشاره می‌کند که شکل‌گیری این گروه خفن و بزرگ نویدبخش یک پروژه‌ی بزرگ و جذاب است.

هنوز جزئیات بیشتری از این پروژه جدید منتشر نشده است، اما لحن پرشور و هیجان‌زده «رامبد» نشان می‌دهد که او از این پروژه بسیار خوشحال و امیدوار است.

رامبد جوان

انتشار این خبر توسط «رامبد» مورد استقبال طرفداران او قرار گرفته است و بسیاری از آن‌ها برای او در این پروژه جدید آرزوی موفقیت کرده‌اند.

با توجه به سابقه و کارنامه پربار «بازتاب آنلاین»، بی‌شک می‌توان انتظار داشت که این پروژه جدید نیز اثری تماشایی و سرگرم‌کننده باشد. علاقه‌مندان به اخبار حوزه سینما و تلویزیون می‌توانند برای پیگیری اخبار مربوط به این پروژه جدید را در فضای مجازی دنبال کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت «رامبد» به سینما و تلوزیون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا