اخبار روز سینما

فال روزانه حافظ / فال حافظ فردا جمعه 22 تیر 1403 را بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین زودیاک حافظ یکی یکی از روش های رایج و سنتی پیش بینی است که از اشعار حافظ شیرازی برای تحلیل و تفسیر وقایع آینده استفاده می کند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به فال حافظ روز جمعه 31 تیر ماه برای متولدین هر ماه تا پیام های شاعرانه و عرفانی این روز را بشناسید و تصمیم درستی بگیرید.

فال برای متولدین فروردین

غزل:

ای صبا خاک بیاور

غم دل را دور کن و مژده بیاور

ترجمه:

برای متولدین امروز فروردین روزی است که باید به فکر عزیزان و دوستان خود باشید و از آنها بشنوید. حافظ به شما توصیه می کند که با ارسال پیام محبت آمیز یا دیداری کوتاه، دوستان و عزیزان خود را خوشحال کنید. این نه تنها به آنها، بلکه به شما نیز آرامش و شادی خواهد داد.

فال برای متولدین اردیبهشت ماه

غزل:

حتی اگر عقل از سرت بیفتد، من

در دل خود امیدوار باشید

ترجمه:

برای متولدین امروز اردیبهشت ماه روزی است که باید به اهداف و رویاهای خود ایمان داشته باشید و با امید و انگیزه آنها را دنبال کنید. حافظ به ما یادآوری می کند که راه هر چقدر هم سخت و پر پیچ و خم باشد، با امید و استقامت می توانی به هدفت برسی. از این روز برای تقویت ایمان و انگیزه خود استفاده کنید.

فال برای متولدین خرداد

غزل:

سقیا عیدتون مبارک

قرارهای خود را فراموش کرده اید

ترجمه:

برای متولدین امروز خرداد روزی است که باید به وعده ها و تعهداتی که می دهید پایبند باشید و به خاطر بسپارید. حافظ به شما توصیه می کند با استفاده از فرصت های امروز به وعده های خود عمل کنید و لحظات شاد و خاطرات زیبایی را رقم بزنید. این روز می تواند فرصتی برای ایجاد ارتباطات بهتر و قوی تر باشد.

فال برای متولدین تیر

غزل:

فرشته ها را دیدم که در بار را می زدند

گل آدم بزرگ شد و به شیشه خورد

ترجمه:

برای متولدین امروز تیر روزی است که باید به ارزش های درونی و خوبی های خود توجه کنید و از آنها بهره مند شوید. حافظ به شما یادآوری می کند که شما دارای صفات و ویژگی های ارزشمندی هستید که می توانید از آنها برای رسیدن به موفقیت های بزرگ استفاده کنید. از فرصت های امروز برای شناخت بهتر خود و استفاده از استعدادهای خود استفاده کنید.

فال برای متولدین مرداد

غزل:

دلت را بسوزان تا کارت را انجام دهی

نصف شب نیاز دارم و سحر گریه می کنم

ترجمه:

برای متولدین امروز مرداد روزی است که باید به نیازهای درونی و روحی خود توجه کنید و با تفکر و مراقبه به آرامش برسید. حافظ به شما توصیه می کند که از خدا کمک بخواهید و با دعا و نیایش شبانه به آرامش درونی برسید. از فرصت های امروز برای تقویت روحیه و رسیدن به آرامش استفاده کنید.

فال برای متولدین شهریور

غزل:

گفتم کی باد از گودالهایشان به من بدهد؟

به شاهد وطن گفت

ترجمه:

برای متولدین امروز شهریور روزی است که باید سرحال باشی و از لحظاتت لذت ببری. حافظ به شما توصیه می کند در کنار دوستان و عزیزانتان خوش بگذرانید و از لحظات شاد این روز استفاده کنید. این به شما انرژی و انگیزه مثبت برای روزهای آینده می دهد.

فال برای متولدین مهر

غزل:

دیدی که یار ظالم نیست

نه معامله شکسته شد و نه غمی از غم ما

ترجمه:

برای متولدین امروز مهر روزی است که باید به روابط عاطفی و اجتماعی خود توجه ویژه ای داشته باشید. حافظ به شما یادآوری می کند که هرگز به کسانی که به شما خیانت می کنند وابسته نشوید و از آنها دوری کنید. در عوض، به دنبال روابطی باشید که آرامش و خوشبختی را برای شما به ارمغان می آورد.

فال برای متولدین آبان

غزل:

بی دلیل با عشقم راه می روم

تمام تلاشم را کردم اما نشد

ترجمه:

برای متولدین امروز آبان روزی است که باید به مسیر عشق و عواطف خود توجه کنید و با دقت و تامل نگاه کنید. حافظ به شما توصیه می کند که عشق و روابط عاطفی را با منطق و عقل جستجو کنید و از تصمیم گیری های عجولانه بپرهیزید. از فرصت های امروز برای درک بهتر احساسات و نیازهای عاطفی خود استفاده کنید.

فال برای متولدین آذر

غزل:

برای پیر میکده توضیح دادم که راه رستگاری چیست

تلخ و شیرین می تواند تشنگی را با شکر رفع کند

ترجمه:

برای متولدین امروز آذر روزی است که باید به دنبال راه هایی برای نجات و حل مشکلات خود باشید و از مشاوره و راهنمایی افراد مجرب بهره مند شوید. حافظ به ما یادآوری می کند که با استفاده از خرد و تجربیات دیگران می توانید به راه حل های درست برسید. از فرصت های امروز برای یادگیری و دریافت مشاوره استفاده کنید.

فال برای متولدین دی

غزل:

سحر مرا از اندوه نجات دادند

و در تاریکی شب به من جان دادند

ترجمه:

برای متولدین امروز دی روزی است که باید به امید و نور درون خود توجه کرد و از ناامیدی و ناامیدی دوری کرد. حافظ به شما توصیه می کند که با امید و ایمان به خدا بر مشکلات غلبه کنید و به سمت روشنگری و موفقیت حرکت کنید. از فرصت های امروز برای تقویت ایمان و امید خود استفاده کنید.

فال برای متولدین بهمن

غزل:

میدان سبز آسمان و داس نو را دیدم

یاد مردگانم و هنگام درو افتادم

ترجمه:

برای متولدین امروز بهمن روزی است که باید به نتایج و ثمره تلاش خود توجه کنید و از آن بهره مند شوید. حافظ به ما یادآوری می کند که هر چه امروز بکارید، در آینده درو خواهید کرد. از فرصت های امروز برای کاشت بذر موفقیت و تلاش های مثبت استفاده کنید.

فال برای متولدین اسفند

غزل:

الان میخوام باهات حرف بزنم

شنیدن خبرهای دلم آرزوست

ترجمه:

برای متولدین امروز اسفند روزی است که باید به قلب و احساسات خود گوش دهید و با خود صادق باشید. حافظ به شما توصیه می کند که با شناخت خود و توجه به احساسات درونی به آرامش و رضایت درونی برسید. از فرصت های امروز برای درک بهتر خود و نیازهای روحی خود استفاده کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا