اخبار خودرو

برنامه عرضه مزداهای وارداتی اعلام شد

برنامه عرضه مزداهای وارداتی اعلام شد

شرکت آفتاب خودرو در اولین نشست خبری مدیریت ارشد خود با اصحاب رسانه، برنامه عرضه مزداهای وارداتی را رسما اعلام کرد.

به گزارش جدیدترین پایگاه خبری خودرو، این نشست خبری ظهر امروز برگزار شد. در این مراسم جمعی از خبرنگاران حوزه خودرو با مدیران ارشد این شرکت گفت و گو کردند خورشید ماشین آنها داشتند. به گفته مدیران ارشد این شرکت، آفتاب خودرو برنامه تامین محصولات مزدا را در دوره جدید واردات دنبال می کند. این شرکت می خواهد مدل های بنزینی، پلاگین هیبریدی و تمام برقی مزدا را به بازار کشور عرضه کند. ضمناً تامین مزدا برای بازار ایران از کارخانه چانگان – مزدا انجام خواهد شد.

به گفته مدیرعامل آفتاب خودرو، این شرکت خصوصی پیش از آغاز واردات محصولات مزدا، شش نمایندگی خدمات پس از فروش در کشور ایجاد کرده است. به همین ترتیب، 10 نمایندگی دیگر نیز در مرحله استانداردسازی و اجزای چارچوب خدمات پس از فروش محصولات مزدا هستند.

در گام اول، خورشید ماشین مزدا 3 و مزدا CX30 را به بازار ایران عرضه می کند. اولین تولید محصولات مزدا 400 دستگاهی خواهد بود و احتمالا اولین فروش رسمی مزداهای جدید با مدل 2024 در پایان خواهد بود. شهریور امسال انجام خواهد شد. این شرکت قصد دارد در اولین سال راه اندازی خود، نزدیک به 3000 دستگاه خودرو مزدا وارداتی را روانه جاده های کشور کند.

این دو مدل مزدا با موتور دو لیتری تنفس طبیعی GDi به بازار داخلی عرضه می شوند. مزدا 3 و مزدا CX30 آفتاب خودرو تقریباً 186 اسب بخار با گشتاور 240 نیوتن متر دارند و گیربکس شش سرعته اتوماتیک AT قدرت را به چرخ های جلوی این خودروهای ژاپنی می رساند.

آفتاب خودرو برنامه ای برای عرضه نسخه های کاملا آپشن مزدا 3 و مزدا CX30 در بازار ایران دارد. همچنین پس از عرضه این دو مدل، مدل های جدید و فناورانه مزدا نیز وارد بازار ایران می شود. در گزارش های بعدی جدیدترین خودرو به جزئیات بیشتر مشخصات مزداهای وارداتی آفتاب خودرو می پردازیم.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا