اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

بایدن نشانه‌های زوال عصبی را دارد

دکتر تام پیتس، متخصص پارکینسون در گفت‌وگو با ان‌بی‌سی نیوز  به نشانه‌هایی مانند تعادل نداشتن بایدن هنگام راه رفتن، قدم‌های کوتاه و فقدان حرکت بازوها هنگام راه رفتن اشاره کرد.

یک متخصص پارکینسون گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا نشانه‌های کلاسیک زوال عصبی (neurodegeneration) را دارد.

 

به گزارش ایسنا، دکتر تام پیتس، متخصص پارکینسون در گفت‌وگو با ان‌بی‌سی نیوز  به نشانه‌هایی مانند تعادل نداشتن بایدن هنگام راه رفتن، قدم‌های کوتاه و فقدان حرکت بازوها هنگام راه رفتن اشاره کرد.

 

این پزشک متخصص با تاکید بر اینکه او هر روز با ۲۰ مورد از موارد مشابه بایدن در مطب برخورد دارد، با اشاره به عملکرد رئیس جمهور آمریکا در محافل عمومی گفت: تشخیص بیماری بایدن کار سختی نیست. او ویژگی های کلاسیک تخریب عصبی و مشکلات کلمه یابی دارد.

 

تازه‌ترین گزارش‌ها حاکی از آن است که یک متخصص پارکینسون در طول هشت ماه در یک سال و نیم اخیر، هشت‌ بار به کاخ سفید رفت و آمد داشته است. اما کاخ سفید مدعی است که یک متخصص اعصاب، سه بار بایدن ۸۱ ساله را معاینه کرده است.

 

عملکرد ضعیف بایدن در ماه گذشته در اولین مناظره ریاست‌جمهوری با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه و رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، به سوال‌هایی در مورد توانایی او برای شرکت در انتخابات منجر شد.

 

به‌رغم درخواست چهره‌های برجسته حزب دموکرات از بایدن برای کناره‌گیری، او در مورد توانایی‌اش برای شرکت در انتخابات و پیروزی مجدد اصرار دارد.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا