اخبار روز سینما

معرفی فیلم زیر پاریس

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام فیلم: Under Paris

ژانر: اکشن، ترسناک، درام.

انتشار: 2024

کارگردان: خاویر جنس

کشور سازنده: فرانسه

زبان فرانسوی

امتیاز (IMDB): 5.2 از 10

بازیگران: برنیس بژو، نسیم لیز، آنایس پارلو، ایناکی لارتیگ و لی لویانت و…

خلاصه

حمله وحشیانه کوسه قاتل در رودخانه سن در پاریس!
در پاریس، یک ابرکوسه کشنده در رود سن وجود دارد و یک مسابقه بین المللی سه گانه در شرف برگزاری است. آیا یک دانشمند می تواند قبل از اینکه این موجود دریایی جهش یافته تصمیم به خوردن برخی از بهترین ورزشکاران جهان بگیرد، این کشتار خونین را متوقف کند؟

تحت بررسی فیلم پاریس

در مورد فیلم

پاریس برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی سه گانه رودخانه سن شد. یک دانشمند یک کوسه بزرگ را که در اعماق رودخانه شنا می کند کشف می کند و باید با کمک پلیس رودخانه جلوی این حمام خون را بگیرد. فیلم «زیر پاریس» به کارگردانی خاویر جینز در سال ۲۰۲۴ ساخته شد و این روزها در فهرست برترین آثار نتفلیکس قرار دارد. این فیلم محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن، ترسناک و درام است.

Under Paris با فرضیه ای منحصر به فرد از دیگر فیلم های کوسه متمایز می شود، اما در نهایت حمام خون شبیه دیگر فیلم های ترسناک مرتبط با کوسه است که طرفداران زیادی دارند.

سباستین آشر و یانیک داهان، فیلمنامه نویسان «زیر پاریس»، یک مبنای اکولوژیکی را برای میانجیگری ایده دیوانه وار خود بازتاب آنلاین کرده اند، که در آن یک کوسه بزرگ در اثر آلودگی اقیانوس دگرگون شده و اکنون می تواند به راحتی در آب شیرین زندگی کند، توجیه اولیه. منجر به قسمت جدیدی از وحشت حیوانات در مقیاس بزرگ می شود.

تحت بررسی فیلم پاریس

پیام محیطی فیلم بیش از حد موعظه آمیز نیست، اما بیانیه ای کلاسیک در مورد آلودگی و تأثیر آن بر زندگی دریایی ارائه می دهد که به نظر می رسد لحظاتی از فیلم میزبان بونگ جون هو را تداعی می کند. در کل فیلم زیر پاریس از نظر اجرا. یکی یکی از موارد قابل قبول این زیرژانر در سال های اخیر است که نشان می دهد فیلمسازان سازنده آن به محصولی که خلق کرده اند اهمیت می دهند.

تحت بررسی فیلم پاریس

من فکر می کنم کلید خسته کننده نبودن فیلم سرعت آن است. خاویر ژنز به عنوان کارگردان اجازه نمی دهد فیلم آنقدر کند شود که مخاطب وقت داشته باشد درباره حفره های داستان سوال بپرسد. در واقع ترکیب اکشن و تعلیق در کنار درام پیرامون شخصیت ها به گونه ای مدیریت می شود که بتوان مخاطب را سرگرم کرد.

حاشیه ها

در دنیای واقعی خارج از سینما، از زمان اعلام المپیک پاریس، بحث در مورد حوادث خطرناک آبی در داخل و اطراف شهر شایعاتی را در رسانه ها ایجاد کرده است. ما حتی دیده‌ایم که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه بارها به خبرنگاران تأیید می‌کند که آب‌های پاریس برای مسابقات مناسب هستند، در حالی که آلودگی رودخانه سن باعث می‌شود پس از ۱۴۰۰ میلیون سرمایه‌گذاری برای امکان‌پذیر کردن آن، مسابقات در آب‌های آزاد در نهایت بخشی از مسابقه باشد. مسابقات سه گانه دریایی در آنجا برگزار می شود.

تحت بررسی فیلم پاریس

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا