اخبار روز سینما جهان

جنیفر لارنس در یک کمدی سیاه خانوادگی/ چرا دوستم نداری؟

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین- جنیفر لارنس بار دیگر به کمپانی A24 می پیوندد و این بار در اقتباس سینمایی از یک رمان گرافیکی در ژانر کمدی سیاه نوشته پل بی راینی که در سال 2023 با عنوان “Why don’t you love” منتشر شد. من؟” نمایشنامه

مهر وی نوشت: رابرت فانک در حال نگارش فیلمنامه است اما هنوز کارگردانی انتخاب نشده است. در حالی که لارنس یکی از تهیه کنندگان این فیلم است، آری استر نیز تهیه کننده دیگر و رینی مدیر اجرایی فیلم خواهند بود.

“چرا دوستم نداری؟” درباره زن و شوهری به نام کلر و مارک است که در زندگی مشترک خود با مشکلاتی روبرو هستند و احساس می کنند چیزی درست نیست. این رمان گرافیکی به عنوان یک کمدی سیاه در مورد ازدواج، اعتیاد به الکل، افسردگی و سوگواری برای فرصت های از دست رفته، با پیچ و تاب های شگفت انگیز در طول مسیر نام برده می شود.

لارنس که در سریال Hunger Games در سال 2018 بازی کرد، شرکت تولیدی خود به نام Excellent Cadaver را راه اندازی کرد و با A24 همکاری کرد تا اولین فیلم خود به نام Passage را در سال 2022 بر اساس فیلمنامه ای از آتوسا مشفیق منتشر کند که برایان تایری قرار است در آن بازی کند. این فیلم نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. (این فیلم با عنوان «مسیر میان آبی» در ایران دیده شده است.) از آن زمان لارنس مستند «نان و گلاب» ساخته صحرا مانی را که درباره زنان در افغانستان و نقش طالبان از سال 2021 است تهیه کرده است. بازیگر و تهیه کننده «بدون مشکل» بوده که نامزدی گلدن گلوب را برای لارنس به ارمغان آورد.

اخیراً اعلام شد که این بازیگر در فیلمی جنایی-معمایی با الهام از «زنان خانه دار واقعی» برای A24 بازی خواهد کرد و همچنین آن را با کمپانی خود تولید خواهد کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا