اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان و تاثیرگذار «سونگ هه کیو»

گزارش کردن بازتاب آنلاین – سونگ هه کیو بازیگر 42 ساله کره ای یکی او یکی از مشهورترین بازیگران زن این کشور در سطح بین المللی است. شهرت و محبوبیت هه کیو از اوایل دهه 2000 با بازی در سریال هایی مانند “پاییز در قلب من” و “خانه کامل” آغاز شد و در سال 2016 با بازی در سریال ماندگار و پرطرفدار “نسل خورشید” به اوج خود رسید.

به گزارش فرادید؛ در سال 2017، مجله فوربس Song Hye Kyo را در رده هفتم فهرست 40 چهره مشهور کره ای قرار داد. در اینجا لیستی از بهترین سریال های تلویزیونی با بازی Song Hye Kyo آمده است.

1. نوادگان خورشید

مهم نیست که طرفدار Hae-kyu هستید یا نه. راستی حتما اسم سریال «نسل خورشید» را شنیده اید. این سریال در سال 2016 منتشر شد و دنیا را تحت تاثیر قرار داد. اگر داستان های عاشقانه خوب را دوست دارید، قطعا از این سریال لذت خواهید برد. اما برای رویارویی با احساسات متنوع و عمیق آماده باشید. در این سریال شاهد تلاش یک کاپیتان ارتش (با بازی سونگ جونگ کی) و یک پزشک (با بازی های کیو) برای غلبه بر همه مشکلات خواهید بود.

2. شکوه

سریال تحسین شده زنی را دنبال می کند که به دنبال انتقام از قلدرهای دبیرستانی خود است. هیجان، خشم و غم احساساتی هستند که در این مجموعه در ترکیبی جذاب ارائه می شوند. این سریال به موارد واقعی قلدری اشاره می کند، مانند موردی در سال 2006 در چانگجو که در آن سه دانش آموز کلاس نهم پوست همکلاسی های خود را با اتو مو سوزاندند. Hae-kyu جایزه بزرگ اژدهای آبی 2023 را برای بازی در این سریال دریافت کرد.

بهترین سریال کره ای با بازی درخشان و تاثیرگذار

3. اکنون، ما در حال جدا شدن هستیم

حتی اگر علاقه ای به داستان های عاشقانه ندارید، این سریال با طرح داستانی در مورد سیاست های تجاری روزمره شما را جذب می کند. داستان این سریال در مورد رهبر بخش طراحی در یک شرکت مد (با بازی Hae-kyu) و یک عکاس آزاد (با بازی Jang Ki-young) است که با هم سابقه احساسی پیچیده ای دارند.

4. پاییز در قلب من

این یکی این یکی از غمگین ترین سریال های کره ای است که می توانید تماشا کنید. داستان در مورد عشق بین های کیو و سونگ سونگ هیون است. بعد از اینکه هاه کیو در بدو تولد با دختر دیگری عوض شد، او و سونگ هیون به عنوان خواهر و برادر بزرگ شدند. اما هاه کیو در نوجوانی به خانواده واقعی خود باز می گردد و سپس به عنوان یک دوست قدیمی با برادر سابقش آشنا می شود و به او علاقه مند می شود.

5. فول هاوس

یکی از موفق ترین سریال های کره ای در سطح بین المللی است. نه تنها بهترین بازیگران اصلی آن زمان، های کیو و رین را بازی می کند، بلکه فوق العاده خنده دار است. داستان سریال از این قرار است که یک ستاره مشهور (رین) با زنی که خانه اش را به او (های کیو) فروخته است، قرارداد ازدواج می بندد. نتیجه؟ شانزده قسمت کمدی ناب با چند صحنه گریه!

بهترین سریال کره ای با بازی درخشان و تاثیرگذار

6. آن زمستان، باد می وزد

جو این سونگ در این سریال نقش یک قمارباز و کلاهبردار را بازی می کند که وانمود می کند برادر گمشده یک دختر نابینا ثروتمند (های کیو) است. اما آنها در نهایت عاشق یکدیگر می شوند. طرح داستان ممکن است کمی کلیشه ای به نظر برسد، اما Hae-kyu و In-sung ترکیب فوق العاده ای را ارائه می دهند که این سریال را ساخته است. یکی این یکی از بهترین های زمان خود شده است.

بهترین سریال کره ای با بازی درخشان و تاثیرگذار

7. هتلدار

با وجود اینکه Hae-kyu نقش اصلی «Hotelier» را بازی نمی کند، باز هم سریال خوبی است که می توانید به لیست تماشای شما اضافه کنید. همانطور که از عنوان سریال پیداست، داستان در مورد جنگ قدرت پس از مرگ مدیر عامل یک هتل است. هتل نزد همسر مدیرعامل می رود، اما یک تاجر چشمش به هتل است. هاه کیو نقش دختر تاجری را بازی می کند که عاشق یک مدیر هتل می شود. اگر از داستان های پیچیده لذت می برید، این سریال را دوست خواهید داشت.

8. All In

داستانی کلیشه ای که از قضا خیلی خوب کار می کند: پسری عاشق دختری می شود، رقیب عشقی دارد، سختی ها را تحمل می کند، از دختر جدا می شود، سال ها بعد دوباره با دختر ملاقات می کند و تقریباً پایان خوشی دارد. این سریال جوایز زیادی را به دست آورد و Hae-kyu جایزه بهترین بازیگر مرد را در جوایز درام SBS در سال 2003 برای بازی در این سریال دریافت کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا