اخبار روز سینما

بیوگرافی علی شادمان/ از این بازیگر چه می دانیم؟

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام اصلی: محمد شادمان

زمینه فعالیت: بازیگر

تولد: 4 آذر 1375

ایلام: ایران

والدین: دکتر مسعود شادمان، بطول رشنوادی

ملیت ایرانی

سالهای فعالیت: 1385 تا کنون

وضعیت تأهل مجرد

تحصیلات: لیسانس مدیریت.

زندگینامه

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۴ آذر 1375 در ایلام است. او فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی شد.

کودکی علی شادمان

علی شادمان در کودکی

این بازیگر جوان در خانواده ای تحصیلکرده در ایلام به دنیا آمد، پدرش مسعود شادمان دکترای تاریخ و استاد دانشگاه و مادرش بطول رشنوادی معلم علوم است.

محمدعلی شادمان فرزند اول خانواده است و تنها یک خواهر کوچکتر به نام «آرینا» دارد.

خانواده علی شادمان

علی شادمان در کنار پدر و مادر و خواهرش

علی فعالیت بازیگری خود را در سال 2005 با بازی در فیلم میم مثل مادر و همچنین در فیلم های صد سال به این سال ها، زمان عشق و ایستگاه پلیس غیرانتفاعی و در سریال سرمین کوهن آغاز کرد. وی در سال 1371 در فیلم “ساکن طبقه متوسط” به کارگردانی شهاب حسینی و در سال 1369 در “سینما رایا” به کارگردانی علی شهاتمی ایفای نقش کرد. او در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی شرکت کرده و در سال 2011 برنده جایزه بهترین بازیگر جوان جهان شد.

علی شادمان

علی شادمان در نمایی از فیلم میم مثل مادر

بخشی از گفتگو با علی شادمان

وقتی به مسیری که در بازیگری طی کرده اید نگاه می کنید. آیا از اتفاقات و بازتاب آنلاین هایی که به هر نحوی شده راضی هستید؟

در عرصه بازیگری و سینما که حضور دارم شاید به جایگاه و جایگاه خوبی دست پیدا کرده باشم اما اینکه کاری را بازتاب آنلاین کردم به اولین فردی برمی گردد که به من یاد داد در هیچ اثری حضور نداشته باشم، در واقع عمو رسول ملاقلی پور بنیانگذار سینما در من بود و از آن به بعد اصرار داشت که با هیچ کارگردانی سر فیلم و کار نروم و تا زمانی که او زنده بود مرا راهنمایی کرد. از آن به بعد پدر و مادرم و بعد از آن دوستانی که در سینما هستند مثل محمود سماک باشی.

به سریال «سرزمین کهن» اشاره کردید که در آن با کمال تبریزی همکاری داشتید، اما به دلیل مشکلات پخش آن، این فرصت از شما گرفته شد. چه فکری در این باره دارید؟

من یک بار در مورد این سریال صحبت کردم و حرف هایی زده شد و موضع گیری هایی صورت گرفت اما باز هم می گویم سریال سرزمین خان یک سریال عالی و یکی از کارهایی است که در کارنامه ام به آن افتخار می کنم و یکی از بهترین ها بود. رویاپردازانی که تا به حال داشته ام بازیگر می توانست بازی کند. سن من آن را دوست دارد. با تمام این تفاسیر پخش این سریال برای من سودی نخواهد داشت چرا که 5 سال از ساخت آن می گذرد و چهره من تغییر کرده است و عملا هیچ اتفاقی برای من نمی افتد، اما امیدوارم به لطف همه زحمات گروه باعث می شود. برای تولید ساخته است، این سریال پخش خواهد شد.

علایق علی شادمان

علی شادمان که از کودکی بازیگری را تجربه کرده است، سال هاست که از خانه بیرون می رود و بیشتر وقت خود را صرف مطالعه، ورزش و تماشای فیلم می کند عکاسی و به صورت حرفه ای انجام می دهد. این.

علی شادمان

علی شادمان در فرانسه / عکس محمد حسن هندی

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا