اخبار روز سینما

برای این بازیگر سرشناس دعا کنید/ آخرین اخبار از وضعیت رضا ایرانمنش


به گزارش بازتاب آنلاین رضا ایرانمنش بازیگر مشهور ایرانی است. رضا ایرانمنش متولد جیرفت است. رضا ایرانمنش جانباز شیمیایی جنگ ایران و عراق است. رضا ایرانمنش مدتی است در بیمارستان بستری است. در ادامه آخرین اخبار از آخرین وضعیت رضا ایرانمنش را می خوانید.

رضا ایرانمنش بازیگر سرشناس که به تازگی در بیمارستان بستری شده بود همچنان در بخش مراقبت های ویژه به سر می برد.

بابک نوری بازیگر تئاتر و تلویزیون که این روزها از وضعیت جسمانی رضا ایرانمش اطلاعاتی می داد، در مورد وضعیت رضا ایرانمش گفت: رضا ایرانمش از ابتدا بیمار بود. تیر ماه بستری بود و 19 روز است که در بیمارستان بستری است و هنوز ترخیص نشده است.

وی افزود: این بار به دلیل جراحات و عوارض ناشی از سموم شیمیایی که بارها او را راهی بیمارستان کرد بستری شد. به دلیل این عوارض شیمیایی، وضعیت سلامتی وی بدتر شد و در این زمان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

نوری در پایان درباره وضعیت فعلی ایرانمنش نیز اطلاعاتی بیان کرد: وضعیت او بهتر است اما پزشکان گفته اند که باید در بیمارستان بماند. وی در حال حاضر تحت مراقبت های ویژه است و اجازه ملاقات ندارد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا