اخبار خودرو

شرایط فروش محصولات نیسان شرکت نامی خودرو برای مشتریان جدید اعلام شد

شرایط فروش محصولات نیسان شرکت نامی خودرو برای مشتریان جدید اعلام شد

برای به روز رسانی سامانه واردات، شرایط فروش محصولات نیسان از شرکت نامی خودرو برای مشتریان جدید این سامانه اعلام شد.

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از امروز ۲۸ تیرماه باز است و شرکت های زیادی در این مدت محصولات خود را روانه بازار کرده اند. یکی در میان این شرکت ها یک برند خودرویی وجود دارد که با دو محصول جدید نیسان سلفی مکس ادیشن و نیسان قشقایی دور جدیدی از واردات خودرو را آغاز کرده و شرایط فروش این دو محصول را برای مشتریان جدید اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوری، در حال حاضر با ایجاد حساب 500 میلیونی پروکسی و داشتن شرایط اعلام شده از سوی سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، می توانند در دور جدید عرضه خودروهای وارداتی، درخواست خرید خودروی مورد نظر را ثبت کنند. لازم به ذکر است متقاضیان خودروهای وارداتی باید تا تاریخ 23 اقدام کنند. تیر در ماه 1403 به بانک های منتخب مراجعه کنید و شروع به ایجاد حساب نمایندگی کنید. علاوه بر این، متقاضیان می توانند درخواست خود را تا تاریخ 24 ارسال کنند. تیر ماشین مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نیسان سلفی مکس ادیشن یکی سدان این یک محصول هیبریدی و در حال حاضر ارزان ترین محصول شرکت معروف خودروسازی است. از سوی دیگر این شرکت کراس اوور جدید خود یعنی نیسان قشقایی را نیز در این سیستم روانه بازار کرده است. نکته قابل توجه در مورد این دو محصول این است که قیمت هر دو خودرو قیمت ثابت در مبادی ورودی به کشور است و هزینه شماره گذاری فعلی نیز به آن اضافه می شود.

با این حال، در این برنامه هیچ فرصتی برای سایر محصولات نیسان وجود ندارد. کیک نیسان شما می توانید آن را احساس کنید، اما ممکن است شاهد حضور این خودروها در عرضه های آینده باشیم.

در حال حاضر قیمت نهایی دو محصول خودرویی در مبادی ورودی به کشور به شرح زیر است:

جدول فروش محصولات نیسان شرکت نامی خودرو

نام ماشین قیمت ثابت در مبادی ورودی کشور.
نیسان سلفی مکس ادیشن 1,944,080,000
نیسان قشقایی 2,239,160,000

ویدیوی معرفی نیسان سلفی مکس ادیشن

فیلم معرفی نیسان قشقایی

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا