اخبار ارز دیجیتال

تبلیغ میم‌کوین واتر سولانا توسط لیونل مسی؛ قیمت WATER سر به فلک گذاشت!

اخیرا یکی از میم‌کوین‌های بلاکچین سولانا به نام واتر (WATER)، عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود به نمایش گذاشته است. قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱۵۵ درصدی به ۰.۰۰۰۹۴ دلار و ارزش بازار آن به ۸۲.۶۴ میلیون دلار رسیده است.

همچنین، حجم معاملات این رمزارز در روز گذشته با جهشی ۳۳۵ درصدی به ۴۱.۹۱ میلیون دلار افزایش یافته است.

به  گزارش رمز ارز نیوز، این رشد چشمگیر به حمایت لیونل مسی از توکن واتر نسبت داده می‌شود. روز دوشنبه، مسی یک استوری در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرد که تصویر لوگوی این توکن در آن مشاهده می‌شد.

در ادامه، یک حساب کاربری اینستاگرامی که به نظر می‌رسد مرتبط با این میم‌کوین است، این استوری را بازنشر کرد. مسی با ۵۰۴ میلیون دنبال‌کننده در این شبکه اجتماعی، پس از رونالدو بیشترین دنبال‌کننده را دارد. لذا انتشار چنین تبلیغی، تأثیری عظیم بر قیمت این توکن خواهد داشت.

البته لازم به ذکر است که نه مسی و نه تیم مدیریتی او هیچ بیانیه رسمی در مورد استوری مورد بحث نداده‌اند، لذا معامله‌گران باید با احتیاط بیشتری نسبت به خرید این ارز دیجیتال اقدام نمایند.

پیش از این، توکن هوگان که به نظر می‌رسید به کشتی‌گیر معروف، هالک هوگان (Hulk Hogan) مرتبط است، طی مدت کوتاهی به شدت رشد کرد. با این حال، پس از این که خود هوگان هرگونه ارتباط با پروژه را رد کرد، ارزش بازار آن بیش از ۱۵ میلیون دلار کاهش یافت.

با توجه به اطلاعات موجود در سایت واترکوین، این پروژه بر افزایش آگاهی در مورد چالش‌های آبی در جهان متمرکز است و هدف آن، تبدیل شدن به یک توکن زیست‌محیطی تمام عیار در آینده است.

نقشه راه آن شامل ۴ مرحله پیش‌ فروش، لیست شدن در صرافی‌ها، مشارکت با افراد مشهور و در نهایت، تبدیل شدن به یک توکن زیست‌محیطی است. در حال حاضر، توکن واتر در صرافی‌های نظیر بیت‌گت (Bitget)، بیت‌مارت (BitMart) و مکسی (MEXC) در دسترس است.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا