اخبار روز سینما

تحول جدید در مورد وضعیت Rıza İramaneş در بیمارستان

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از بازتاب آنلاین، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی که به نمایندگی از پیمان جبلی از این هنرمند پیشکسوت و فداکار عیادت کرد، گفت: پیشکسوتان را سرمایه های دنیای هنر می بینیم. سعی می کنیم قدر نعمت هایی مانند تلویزیون و تلویزیون را بدانیم.

وی همچنین از وظیفه خود برای پیگیری و تداوم حمایت های سازمان در راستای درمان ایران خبر داد و ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای این هنرمند باتجربه گفت: رضا ایرانمنش از جمله بازیگران محبوب، ارزشمند و ماندگار تلویزیون است و می آورد. خاطرات خوشی را برای بینندگان رسانه ملی زنده کنید.

قرایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بر اساس اطلاعاتی که از کادر بهداشت و درمان دریافت کردیم، این هنرمند پیشکسوت هفته آینده از بیمارستان ترخیص می شود.

به گزارش ایسنا، رضا ایرانمنش بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و جانباز شیمیایی هشتم به دنیا آمد. اردیبهشت ماه سال 1346 در جیرفت است.

این هنرمند که بیش از 60 سریال و فیلم تلویزیونی را در کارنامه خود دارد، در سریال های مختلفی حضور داشته است که از بارزترین آنها می توان به «مردان فرشتگان»، «اوگو»، «وفا»، «ترور»، «گاردین» اشاره کرد. “. از «داستان یک شهر»، «تا صبح» و «مدرسه خورشید» یاد شد.

2455555

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا