اخبار روز سینما جهان

مریل استریپ دوباره سردبیر می‌شود؟/ دیزنی جواب نداد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، میراندا پریستلی قرار است با دنباله «شیطان پرادا می پوشد» بازگردد.

مهر دیزنی در حال ساخت دنباله‌ای بر موفقیت خود در سال 2006 است که مریل استریپ در نقش میراندا پریستلی، سردبیر مجله مد با قدرت بالا، بازی می‌کرد. در آن فیلم آن هاتاوی و امیلی بلانت نقش دستیاران این تدوینگر عصبانی را بازی کردند.

گفته می شود آلن بروش مک کنا، فیلمنامه نویس فیلم اصلی نیز در حال مذاکره برای نگارش فیلمنامه فصل آینده است. در حالی که مشخص نیست چه کسی بازخواهد گشت، طبق گزارش ها، داستان همچنان بر روی پریستلی متمرکز خواهد بود، این بار بلانت را در مقابل بلانت قرار می دهد، که اکنون یک مدیر قدرتمند در گروهی است که مجلات سنتی رو به زوال است. این با دلارهای تبلیغاتی فراوان است. همان چیزی که پریستلی به آن نیاز دارد.

شیطان پرادا می پوشد بر اساس رمان جذاب لورن وایزبرگر در سال 2003 درباره تجربه کابوس وار یک زن جوان کار در یک مجله مد است. خود ویزبرگر به عنوان دستیار شخصی آنا وینتور، سردبیر مجله آمریکایی ووگ کار می کرد. The Devil Wears Prada در سراسر جهان 326.7 میلیون دلار فروش کرد و برای مریل استریپ جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن کمدی و همچنین نامزدی اسکار را به ارمغان آورد.

اخبار مربوط به ادامه فیلم The Devil Wears Prada در حالی منتشر می شود که این موزیکال با بازی ونسا ویلیامز که عینک آفتابی تیره میراندا پریستلی را به چشم می زند، در وست اند لندن در پاییز امسال اکران می شود. این محصول دارای موسیقی اصلی ساخته شده توسط التون جان و کارگردانی سه برنده جایزه تونی جری میچل است.

دیزنی هنوز در مورد این خبر اظهار نظری نکرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا