اخبار روز

مدیر عامل نتفلیکس می گوید فیلم هایی مانند «جدایی نادر از سیمین» همدلی مردم را افزایش می دهد.

راستی تد ساراندوسمدیر عامل نتفلیکس، این شرکت جهان را به مکانی بهتر تبدیل می کند. ساراندوس در مصاحبه ای با نیویورک تایمز گفت: «سرویس های پخش جریانی نه تنها برای فرهنگ عالی هستند، بلکه به طرز عجیبی، به نظر من، جهان را به مکانی امن تر تبدیل کرده اند.

به گزارش زومیت، ساراندوس که در سال 2020 به جایگاه فعلی خود رسید، همراه با گرگ پیترز، نتفلیکس را رهبری می کند. در دوران تصدی وی، این شرکت سودهای کلانی به دست آورد. درآمد خالص نتفلیکس در سه ماهه اول سال 2024 به 9.37 میلیارد دلار رسید و حدود 9.3 میلیون کاربر جدید را در سراسر جهان جذب کرد.

ساراندوس می گوید نمایش فیلم هایی از فرهنگ های دیگر همدلی مردم را تقویت می کند. او فیلم برنده اسکار سال 2012 «جدایی نادر از سیمین» را نمونه خوبی برای این موضوع دانست.

فیلم جدایی نادر از سیمین داستان یک زوج متوسط ​​ایرانی است که به امید زندگی بهتر مجبور به جدایی می شوند. ساراندوس گفت: این فیلم این حس را به ما القا می کند که همه ما در دنیا چقدر اشتراک داریم “قصه سرایی دنیا را کوچکتر و امن تر می کند.”

مدیر عامل نتفلیکس معتقد است که الگوریتم‌های این پلتفرم به ایجاد «دیگ حبابی» از محتوای قابل پخش کمک کرده است. دیگ ذوب مخلوطی از فرهنگ ها و تأثیرات مختلف است.

سریال جدید Baby Reindeer اکنون یکی از پربیننده ترین محتواهای نتفلیکس است که ابتدا مورد توجه بینندگان در بریتانیا قرار گرفت و سپس از طریق الگوریتم های نتفلیکس به مخاطبان سراسر جهان ارائه شد. ساراندوس می گوید: «اگر اثری در یک کشور بسیار محبوب شود، احتمالاً مخاطبان زیادی در خارج از آن کشور خواهد داشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا