اخبار روز سینما جهان

بهترین سریال‌های جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، از اولین حضور ناتالی پورتمن در یک سریال تلویزیونی تا یک سفر شگفت انگیز در زمان; از یک درام معمایی و جنایی جذاب تا سرنوشت خونین گلادیاتورها در روم باستان. ماه جولای برای تماشاگران حرفه ای سریال پر از داستان های جذاب و ماجراهای دلربا است.

به گزارش فرادید؛ در اینجا لیستی از بهترین سریال های تلویزیونی که در یک ماه آینده شروع به پخش خواهند کرد، آورده شده است.

راهنمای یک دختر خوب برای قتل
این سریال داستان پیپ فیتز آمبی (با بازی اما مایرز) را روایت می کند. پیپ دانش آموزی است که تصمیم می گیرد حقیقت قتل-خودکشی را که پنج سال پیش مدرسه اش را تکان داد، کشف کند. زین اقبال نقش دوستش راوی را بازی می کند که برادرش مظنون به قتل است و آنا ماکسول مارتین نقش مادر فهمیده پیپ را بازی می کند.

آفتابی
این سریال با ترکیب موضوع داغ هوش مصنوعی با داستانی رازآلود، داستان سوزی ساکاموتو (با بازی راشیدا جونز) را روایت می کند. سوزی، آمریکایی مقیم ژاپن، پس از مرگ همسر و پسرش، یک ربات همراه به نام سوانی را از شرکت فناوری همسرش دریافت می کند. سانی یک ربات پرحرف و دانای کل است که به سوزی کمک می کند تا رویدادهای عجیب و غریب مرگ خانواده اش را بررسی کند.

امپراتور پارک اوشن
فارست ویتاکر در این سریال نقش قاضی الیور گارلند را بازی می کند که داستان مرگ مشکوک او در طول سریال به شکل های مختلفی روایت می شود. گارلند در افتتاحیه سریال بر اثر سکته قلبی می میرد یا کشته می شود. سپس سه فرزند او با تحقیقات خود به رازهای تاریکی پی می برند. ما از طریق فلاش بک ها شاهد اتفاقاتی هستیم که به سرنوشت غم انگیز گارلند منجر شد. تیفانی مک نقش دختر گارلند، ماریا را بازی می کند که به نظر می رسد توهم توطئه داشته باشد، اما این بدان معنا نیست که او لزوماً اشتباه می کند. او برای متقاعد کردن دو برادرش، تال (گرانتهام کلمن) و ادیسون (هنری سیمونز) مشکل دارد.

بهترین سریال جدید تیر و مرداد که نباید از دست بدهید

راهزنان زمان
این سریال بر اساس فیلم 1981 تری گیلیام ساخته شده است و داستان کوین 11 ساله (با بازی کال ال تاک) را روایت می کند که به گروهی از راهزنان سفر در زمان می پیوندد. لیزا کودرو در این سریال نقش رهبر گروهی به نام پنه لوپه را بازی می کند که افراد گروه خود را به دوره های مختلف تاریخ از جمله عصر یخبندان و قرون وسطی می برد.

کسانی که در شرف مرگ هستند
آنتونی هاپکینز در این سریال نقش امپراتور روم وسپاسیان را بازی می کند. این سریال داستان گلادیاتورها و مبارزات آنها را در زمانی که کولوسئوم در رم به تازگی ساخته شده است، روایت می کند. رولاند امریش، کارگردان فیلم هایی مانند روز استقلال، پنج قسمت از 10 قسمت را کارگردانی کرده است و رابرت رودات، فیلمنامه نویس Saving Private Ryan، خالق این مجموعه است. یکی یکی از بازیگران سریال ایوان ریون است که بیشتر با شخصیت شرور «رمسی بولتون» در سریال «بازی تاج و تخت» شناخته می شود.

بهترین سریال جدید تیر و مرداد که نباید از دستش بدی

خانمی در دریاچه
ناتالی پورتمن در اولین حضورش در یک سریال تلویزیونی در نقش امدی در نقش شوارتز. زنی خانه دار اهل بالتیمور که به دنبال حل معمای قتل یک زن غرق شده است. این او را به یک روزنامه نگار تبدیل می کند. موزس اینگرام در این سریال نقش کلویی جانسون، قربانی قتلی را بازی می کند که داستانش در فلش بک ها موازی با داستان من است.دی روایت شده است.

بهترین سریال جدید تیر و مرداد که نباید از دستش بدی

دکامرون
این کمدی تاریک و طنز داستان نجیب‌زادگان و خدمه‌ای را روایت می‌کند که در طی یک اپیدمی وحشتناک طاعون به ویلا پناه می‌برند. داستان سریال در سال 1348 در شهر فلورانس می گذرد، این سریال پر از اختلاف طبقاتی، دسیسه های پشت صحنه و انبوه موقعیت های طنز است.

زنان آبی پوش
این درام اسپانیایی داستان اولین زنانی است که به نیروی پلیس مکزیکوسیتی پیوستند. این زنان با مشکلات زیادی روبرو می شوند و در نهایت تصمیم می گیرند مستقلاً به دنبال یک قاتل زنجیره ای بگردند. این سریال نگاهی تازه به دنیای نیروهای پلیس زن دارد و به شدت بر توانمندسازی زنان و تغییرات اجتماعی تمرکز دارد. «زنان آبی پوش» بازی قوی و داستانی گیرا دارد که مخاطب را به خود جذب خواهد کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا