سرگرمی

فال ابجد امروز دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳

بازتاب آنلاین، فال روزانه ابجد امروز دوشنبه 18 تیر 1403 را بخوانید و از وقایع سر راه خود مطلع شوید.

فال ابجد یکی یکی از جالب ترین طالع بینی هاست. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی است. در فال ابجد می توانید ببینید که 4 حرف A، B، C، D با توجه به ماه تولد شما چگونه چیده شده اند. بسیاری نبوت ابجد را به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز دوشنبه 18 تیر با توجه به ماه تولدتان می توانید در زیر 1403 را بخوانید.

فال برای متولدین امروز فروردین

ابجد فال شما: cbc

تعبیر: برای تحقق رویاها و اهداف خود باید در برابر مشکلات و مشکلات صبور باشید. امیدت به خدا باشه انشالله روزهای خوبی برات میاد. ممکن است قصد انجام معاملات را داشته باشید، بهتر است با دقت عمل کنید تا دچار مشکل نشوید. بگذارید او بیشتر در مورد شما بداند. مشکلات مالی که این روزها به وجود آمده اند کم کم حل می شوند، شرایط فعلی را کمی بیشتر تحمل کنید و از دخل و خرج خود آگاه باشید. شما کسی را که خیلی دوستتان دارد نگران کرده اید، شاید بهتر است کمی محتاطتر رفتار کنید، مراقب زبان خود باشید مبادا چیزی بگویید و دل او را تکان دهید.

فال برای متولدین امروز اردیبهشت ماه

ابجد فال شما: AA AA

تعبیر: طالع بینی طولانی داری و خداوند به خاطر قلب مهربانت همه چیز را برایت ممکن خواهد کرد. اگر به دنبال ثروت و سرمایه هستید، همت خود را زیاد کنید و از راه های حرام دوری کنید تا خداوند شما را در این راه یاری کند. درگیری های عاطفی شما جز با نشستن و صحبت کردن حل نمی شود. شما فوق العاده مهربان و سخاوتمند هستید و درهای شما همیشه باز است. به همین دلیل است که همیشه برکت در زندگی شما جاری است. بدن شما این روزها بسیار خسته است. از ورزش غافل نشوید و بیشتر به سلامتی خود اهمیت دهید. عزیزای دور من خیلی دلم برات تنگ شده

فال برای متولدین امروز خرداد

ابجد فال تو: AJD

تعبیر: خداوند شما را به آرزوهایتان می رساند، فقط باید صبور باشید. دنبال حرام نشوید و از دوستان نباب دوری کنید تا خدای نکرده دچار مشکل نشوید. ناراحتی هایی برای شما وجود دارد که خیلی زود برطرف می شود. به حرف های مردم گوش نده، گوش هایت را باز نگه دار یکی دروازه، اتفاقی که از آن می ترسی می آید و می رود و می بینی که آب تکان نمی خورد. اکنون زمان خوبی برای خرید است، به شرطی که انتخاب درستی داشته باشید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

فال برای متولدین امروز تیر

ابجد فال تو: DAB

تعبیر: آرزوهایی که دارید برای شما خوب نیست و ممکن است مشکلات زیادی برای شما به ارمغان بیاورد، پس از آنها چشم پوشی کنید و از خدا بخواهید که نیت خیر را در سر شما پرورش دهد. خیلی اصرار میکنی تا به کسی برسی ولی رسیدن بهش خیلی طول میکشه پس باید خیلی صبور باشی. از خرج کردن نترسید، اگر امروز برخی از هزینه ها را پرداخت نکنید، فردا باید هزینه بیشتری بپردازید. این روزها دلتنگی اعتماد شما را قطع کرده است، اما چاره ای نیست، فعلا باید صبر کرد و صبر کرد. این اواخر به کاری مشغول شده اید که اگر دلتان را برای آن بگذارید، نتیجه آن برایتان خیلی خوب می شود، هم سرتان گرم می شود و هم دلتان.

فال برای متولدین امروز مرداد

ابجد فال تو: BAJ

تعبیر: زندگی مطابق میل شما خواهد بود و مشکلاتی را که دارید حل خواهید کرد. ممکن است دعوا و درگیری پیش رو داشته باشید، اما بهتر است صبور باشید و به بزرگترهای خود بی احترامی نکنید زیرا آسیب خواهید دید. اعتماد به نفس خود را به دست خواهید آورد. در برابر قلدری و خودخواهی طرف مقابل خود بایستید و ترس و نگرانی خود را کنار بگذارید. وضعیت شما بدتر از وضعیتی که برای خود ایجاد کرده اید نخواهد شد. شما مشکل حقوقی دارید و امورتان به هم گره خورده است، این گره با دندان باز نمی شود، از مشاور مناسب راهنمایی بخواهید.

فال برای متولدین امروز شهریور

ابجد فال تو: ABB

تعبیر: فال خوبی در انتظار شماست و آرزوهایی که دارید برآورده می شود. یک نفر سعی می کند شما را فریب دهد، مراقب او باشید و به حرف های او توجه نکنید. دوستان خوبی در اطراف خود دارید که اگر به آنها گوش دهید راه خوشبختی را به شما نشان می دهند. در مورد نیتی که در دل شماست، پس از فراز و نشیب های طولانی، تصمیم خواهید گرفت. یادتان باشد اگر تصمیم قاطعی گرفتید و با همه سختی ها به آن پایبند بودید، بهتر است راه آسان تری را انتخاب کنید و روزهایتان را با غم و اندوه بگذرانید. خرجش کن، هر چیزی اندازه ای دارد. سکوت بیش از حد شما را در نظر دیگران احمق می کند.

فال برای متولدین امروز مهر

طالع بینی شما: BDD

یعنی: شما نیت بدی دارید و با این کار خود را به دردسر می اندازید. شانس با شما نیست، بنابراین اکنون نباید کاری انجام دهید. زندگی عاشقانه شما ممکن است تغییر کند و ممکن است رابطه شادی در پیش داشته باشید، آن را رد نکنید که شادی زیادی برای شما به ارمغان می آورد. یک فرد فتنه گر در زندگی شما وجود دارد که باید از او دوری کنید. پاسخ درخواست خود را دریافت خواهید کرد، کمی بیشتر صبر کنید و هیچ اقدام دیگری انجام ندهید. شما فهمیده اید که دنبال چه می گشتید و همه ابرها از چشمان شما دور شده اند، اکنون وقت آن است که با واقعیت موجود کنار بیایید. ضربه بزنید تا کمترین آسیب را ببینید. به زودی نتیجه کمکی را که در گذشته به کسی کردید خواهید دید.

فال برای متولدین امروز آبان

ابجد فال تو: جی بی ع

تعبیر: خوشبختی در انتظار شماست و اگر به خدا توکل کنید آرزوهایتان برآورده می شود. تغییرات بزرگی در زندگی شما رخ خواهد داد که مثبت هستند، پس نگران نباشید. مراقب حرف های خود باشید و اینقدر ساده لوح نباشید وگرنه آسیب خواهید دید. مقداری پول را از دست می دهید که از آن بسیار ناراحت هستید، اما به نوعی به شما باز می گردد. اگر مثل کبک سرتان را زیر برف پوشانده اید و فکر می کنید دیگران شما را نمی بینند، کاملا در اشتباه هستید، بهتر است امروز با خودتان روراست باشید و به فکر یک تغییر اساسی در رفتارتان باشید وگرنه ضرر خواهید کرد. دوستان از اطراف شما شما گسترش می دهید از شما برای انجام کاری کمک می خواهد، تا جایی که می توانید به آنها کمک کنید.

فال برای متولدین امروز آذر

طالع بینی شما: DDB

تعبیر: نیت شما محقق می شود، اما با صبر. اگر قصد دارید سفری را شروع کنید، عجله کنید و سود خواهید برد. ممکن است تصمیم به انجام کار خطرناکی بگیرید، باید خیلی مراقب باشید و قبل از انجام این کار فکر کنید، خدای ناکرده دچار مشکل نشوید. مدتی است که در خود پنهان شده‌ای و از مردم دوری می‌کنی، غم‌های گذشته را با خود حمل می‌کنی و از حال خود لذت نمی‌بری، هیچ‌کس جز خودت به تو کمک نمی‌کند، اکنون برای بهبود وضعیتت دست به کار شو. بیا فردا برایت دیر است چیزی را ناتمام گذاشتی حلوا گفتن دهانت را شیرین نمی کند، همین امروز دست به کار شو.

فال برای متولدین امروز دی

ابجد طالع شما: ADA

معنی: شما نیت خوبی دارید و آینده خوبی در انتظار شماست. از غم و شادی دور خواهید شد. ممکن است کسی چیزی با ارزش به شما بدهد، مراقب باشید و به خوبی از آن مراقبت کنید. از کسی سودی می گیری که شاید حلال نباشد پس نپذیر. یک سفر تفریحی به شما پیشنهاد می شود، فرصت خوبی است تا زندگی خود را با شادی جدید تقویت کنید. شما به موفقیت چشمگیری نیاز دارید تا بتوانید توانایی های خود را به دیگران ثابت کنید، باید با تلاش بیشتر این موفقیت را فراهم کنید. از کمک دیگران هر چند کوچک قدردانی کنید و قدر آن را بدانید. روزهای آینده روزهای خوبی برای انجام برخی برنامه ها نیست.

فال برای متولدین امروز بهمن

ابجد فال تو: cdc

تعبیر: آینده خوبی در انتظار شماست و با صبر و حوصله به نیتتان می رسید. شما مشکلاتی را که دارید حل می کنید اما با تلاش خودتان. یک نفر سعی می کند شما را به دام بیندازد و مدت زیادی است که شما را زیر نظر دارد. خیلی مواظب اطرافت باش به خدا توکل کن تا گزیده نشی. از گفتن آنچه در ذهنتان است دریغ نکنید. هر چیزی را که می شنوید باور نکنید. یکی به شما خبرهایی می دهد که از شنیدن آنها هیجان زده اید، احساسات خود را کنترل کنید، او قصد خوبی از گفتن این خبر به شما ندارد. به چیزی یا مکانی که نباید بروید، نروید. این روزها فشار کاری شما بسیار زیاد است و از نظر روحی و جسمی بسیار خسته هستید.

فال برای متولدین امروز اسفند

ابجد فال تو: بابا

تعبیر: نیت شما خیر است و با این کار رزق و روزی زیادی در زندگی خواهید داشت. اگر از کسی آسیب دیدی، باید از او دوری کنی. سعی کنید با نصایح و سخنان بزرگترها پیش بروید تا راه سعادت و خوشبختی را بیابید. بهتر است هر چه زودتر برای انجام یک کار اداری اقدام کنید. خیلی سریع نباشید وگرنه پشیمان خواهید شد. رویایی که در سر دارید محقق خواهد شد. برای دریافت مدرک باید کمی بیشتر صبر کنید، حتی اگر خسته شده باشید. آرزوهایت تمام می شود و با دیدن عزیزی که مدت ها دور بوده چشم و دلت روشن می شود. با کوچکترها مهربان تر باشید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا