بانک قرض الحسنه مهر ایران به متقاضیانخودروهای وارداتی امتیاز ویژه ای داد

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران، کاوه نائینی، مدیر شعب این بانک در استان همدان گفت: مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران می تواند از دوشنبه هجدهم شروع کند تیر 1403 وارد سامانه ثبت نام خودروهای وارداتی این شرکت شده و 200 میلیون تومان اعتبار دریافت کنید.

نائینی افزود: علاوه بر 200 میلیون تومان وام قرض الحسنه به مشتریانی که حساب خود را نزد بانک قرض الحسنه دارند. مهر آنها تا سقف 400 میلیون تومان از میانگین مبالغ بلوکه شده و وام های تخصیصی را نمایندگی کرده اند که پس از مرحله آزادسازی وجوه، امتیاز وام قرض الحسنه تعلق می گیرد.

وی به خدمات الکترونیکی ویژه بانک قرض الحسنه اشاره کرد مهر ایران افزود: متقاضیانی که در بانک قرض الحسنه حساب دارند مهر کسانی که ایران ندارند می توانند از طریق سایت بانک و یا از طریق اپلیکیشن «کیو بانک» به صورت کاملا آفلاین حساب باز کرده، مانده 300 میلیون تومان را تسویه کنند و بلافاصله از وام 200 میلیون تومانی بانکی بهره مند شوند.

دور جدید خودروهای وارداتی آغاز شد

معاون وزیر صمت گفت: متقاضیان از امروز تا پنجشنبه باید به عنوان نماینده مجاز حساب خود برای خرید خودروی وارداتی اقدام کنند. ضمنا مراحل ثبت نام در سامانه یکپارچه از فردا آغاز می شود.

مهدی ضیغمی در گفتگو با خبرنگار مهر وی در زمان تحویل خودروهای وارداتی گفت: از امروز دوشنبه 28 تیر روند تخصیص اعتبار به مبلغ 500 میلیون تومان برای شرط ثبت نام آغاز شده است. درخواست ها باید تا پنجشنبه 21 مارس ارسال شوند تیر شما مهلتی برای ارسال حساب خود دارید.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران افزود: بر این اساس از فردا مراحل ثبت نام در سامانه یکپارچه آغاز می شود.

وی گفت: پس از این راه اندازی، مشتریان قدیمی یعنی افرادی که در زمستان 1401 ثبت نام کرده اند، دیگر اولویتی نسبت به سایرین نخواهند داشت.

لازم به ذکر است محصولات تویوتا، هونگچی، هوندا، سانگ یانگ، هاوال، سوزوکی، باستیون، نیسان، اشکودا و … در مدل های مختلف عرضه می شوند.

لازم به ذکر است اطلاعیه ثبت نام دور جدید خرید خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه بارگذاری نشده است. البته طبق گفته مدیران سیستم، این اطلاعیه تا ساعاتی دیگر بر روی وبسایت قرار خواهد گرفت. بر این اساس متقاضیان خودروهای وارداتی می توانند با استناد به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی

سیستم یکپارچه خودرو

ثبت نام خودروهای وارداتی برای جانبازان از امروز آغاز می شود

از امروز (یکشنبه 17 تیر ماه) ایثارگرانی که قبلا برای خودروهای وارداتی اقدام کرده بودند از طریق سایت سازمان توسعه تجارت برای ثبت سفارش فعال می شوند.

به گزارش ایسنا، مهدی ضیغمی – رئیس سازمان توسعه تجارت – اعلام کرد: سامانه ثبت سفارش خودروی جانبازان تنها برای ایثارگرانی اعمال می شود که قبلاً درخواست واردات خودرو خود را در سامانه جامع تجارت ثبت و سفارش خودروی خود را ثبت کرده اند.

لازم به ذکر است شروع فرآیند ثبت سفارش در معاملات تجارت خارجی مستلزم “ثبت فایل جدید” و اطلاعات مربوط به آن در سامانه جامع معاملات به شرح زیر است.

متقاضیان پس از ارسال پرونده و ثبت اطلاعات مورد نیاز می بایست موارد مربوط به گمرک و حمل و نقل را تکمیل نمایند. سپس با ثبت کل مبلغ پیش قبض امور مالی و بانکی را تکمیل نمایید.

در مرحله چهارم متقاضی باید شماره تعرفه خودروی مورد نظر خود را جستجو و با استفاده از گزینه افزودن محصول اقدام به ثبت نام کند. (لیست شماره تعرفه خودروهای جانباز در سایت مذکور قابل مشاهده است.)

پس از جستجوی شماره تعرفه، بررسی وضعیت نمایندگی (ماشین جانباز – تصمیم 18) ضروری است. مرداد 1402 هیئت وزیران).

در مرحله پنجم در قسمت اسناد پرونده مدارکی مانند صورت حساب اولیه و تصویر قرارداد را بارگذاری کنند.

سپس در قسمت مربوط به وضعیت جدید پرونده، گزینه ثبت نام را انتخاب کنید تا وضعیت پرونده به وضعیت جدید تبدیل شود. در این صورت صفحه مرتبط با پرونده بسته می شود و باید از طریق منوی «عملیات خارجی» عملیات را ادامه داده و مجدداً پرونده را پیگیری کرد.

پس از گذراندن مراحل تکمیل پیش نویس، وضعیت جدید، استعلام معیارها و مراحل استعلام وضعیت، در نهایت ثبت سفارش خود را تکمیل کنید.

بر این اساس آنها می توانند درخواست ثبت شده خود را در گزینه «مشاهده وضعیت فعلی درخواست» مشاهده کنند.

در مرحله دهم درخواست مجوز نمایش داده می شود و سپس وضعیت ثبت به “وضعیت در انتظار مجوز” تغییر می کند و موارد مربوط به رد یا تایید تکمیل می شود.

در صورت ثبت نام و صحت اطلاعات، مجوز تایید شده و فرآیند به مرحله آماده سفارش می‌رود.

توجه داشته باشید تمامی موارد فوق از طریق اطلاعیه ثبت سفارش در سامانه جامع معاملات و همچنین از طریق این لینک قابل مشاهده است.

از امروز (یکشنبه 17) می توانید به صورت حضوری سفارش دهید تیر ماه) از طریق سامانه جامع معاملات ایران به نشانی www.ntsw.ir انجام می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما