پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام و نام خانوادگی: جولیا فیونا رابرتز

تاریخ تولد: 28 اکتبر 1967

محل تولد: آتلانتا، ایالات متحده آمریکا

حرفه: هنرپیشه هالیوود

وضعیت تاهل متاهل

بیوگرافی جولیا رابرتز

جولیا رابرتز او در 28 اکتبر 1967 در ایالت جورجیا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. پدرش والتر و مادرش بتی او بردمیس بازیگر بودند و به همراه همسرش کلاس های بازیگری برای کودکان تدریس می کردند.

بیوگرافی جولیا رابرتز، فرزندان جولیا رابرتز، جولیا رابرتز

جولیا و خواهر و برادرش مانند مادرش حرفه بازیگری را دنبال کردند. جولیا در ده سالگی پدرش را از دست داد. مادرش پس از به دنیا آمدن جولیا مجبور شد کار خود را رها کند و این تأثیر منفی بر زندگی آنها گذاشت. اما خوشبختانه این وضعیت موقتی بود و زمانی که بیوه مارتین لوتر کینگ فرزندان خود را به کلاس های بازیگری آنها فرستاد، وضعیت این خانواده بهتر شد و حتی هزینه های اولیه پزشکی مادر جولیا را نیز تقبل کرد.

بیوگرافی جولیا رابرتز، فرزندان جولیا رابرتز، جولیا رابرتز

جولیا در مدارس ابتدایی و متوسطه در چندین مدرسه تحصیل کرد. از کودکی به حیوانات و دامداری علاقه داشت. در دبیرستان، آواز خواندن یکی از سرگرمی های مورد علاقه او بود. وقتی وارد دانشگاه ایالتی جورجیا شد، نتوانست فارغ التحصیل شود و به نیویورک رفت تا حرفه بازیگری را دنبال کند. او مدتی مدلینگ را شروع کرد و همزمان در کلاس های بازیگری شرکت کرد.

آغاز کار جولیا رابرتز.

بازی در فیلم راضی (۱۳۶۷) اولین حضور پر رنگ او در بازیگری است. لیام نیسان نیز در این فیلم بازی می کند. او پیش از این در چند نقش کوتاه در سینما و تلویزیون بازی کرده بود اما با این فیلم توانست به عنوان یک بازیگر هالیوود مطرح شود. او همچنین در فیلم Red Blood و چندین سریال جنایی ظاهر شد و در سریال معروف Miami Vice به ایفای نقش پرداخت.

زندگی خصوصی جولیا رابرتز

جولیا هنگام بازی در فیلم «مرگ بازان» با بازیگر کانادایی کیفر ساترلند آشنا شد. تاریخ عروسی را هم تعیین کردند اما روزنامه ها سه روز قبل از مراسم عکس نامزد جولیا با دختری ناشناس را منتشر کردند که باعث جدایی آنها شد.

جولیا در سال 1993 با لایل لاوت خواننده کانتری ازدواج کرد. آنها دو سال بعد از هم جدا شدند.

او هنگام بازی در فیلم مکزیکی با همسر آینده اش اشد نیلی مادر آشنا شد. در آن زمان هر دو ازدواج کرده بودند. دانیل در سال 2002 از همسرش جدا شد و سپس در تابستان همان سال با جولیا ازدواج کرد.

عکس های جولیا رابرتز فیلم جدید جولیا رابرتز ازدواج جولیا رابرتز

جولیا رابرتز با همسر و فرزندانش

دو سال بعد آنها صاحب دوقلوهای یک پسر و یک دختر می شوند که نام فین والتر را برای پسر به یاد پدر جولیا و هیزل پاتریشیا را برای دختر بازتاب آنلاین می کنند. در سال 2007 آنها پسر دیگری به نام هنری دارند.

حاشیه ها

جولیا یک خواهر ناتنی داشت که خودکشی کرد و برخی او را به خاطر آن سرزنش می کنند زیرا او همیشه در مورد جولیا منفی صحبت می کرد. خواهر او نانسی موتز در اثر مصرف مواد مخدر درگذشت و رسانه ها آن را خودکشی اعلام کردند و نوشتند که نانسی در نامه خودکشی خود نوشته است که جولیا باعث شده او رابطه خود را با مادر بیمارش قطع کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما